1 çocuğum var 7 aylikta hamileyim. Esim bosanmak istiyor ne yapmalıyım?

27 yasindayim. 4 yaşında kızım var. 7 aylikta hamileyim. Eşim dün boşanmak istediğini söyledi. Senden soğudum birsey hissetmiyorum bosanalim dedi. Dün resmen başımdan kaynar sular döküldü. Dünden beri ağlıyorum. Eşyalarını topla git diyor. Nereye gidicem annem babam yok. Ayrıca çalışmıyorum da. ( şimdi mesleği olmadan evlenmeyecektin diyenler gelmesin çünkü ailem okumama izin vermedi evlendim) evlenince esimin yaşadığı şehre geldim. burada kimsem yok. Nereye gideyim bu halde diyorum. Nereye gidersen git istemiyorum artık evimde seni diyor. Ne yapicam, çok kötüyüm 😢😢
Güncellemeler
1 yıl
Bi yandan erken doğum riskim var ondan da korkuyorum. Hersey üst üste geliyor..😥
1 çocuğum var 7 aylikta hamileyim. Esim bosanmak istiyor ne yapmalıyım?
Cevapla