Küçük ogluma çok kötü davrandim. Psikolojik rahatsizligim vardi. Çok pismanim. İleride bunlari hatirlar mi?

Su an çocuğum 4 yasina girecek. Ben babasindan nefret ediyordum. Sinirimi ondanda cikardim. Onun bir kere bile karnini doyurmadim. Onunla hiç konusmadim. Surekli dovdum. Hakaretler ettim. Psikolojik destek gordum. Kopek gibi pismanim. Geceleri uyuyamiyorum. İleride hatirlar mi yaptiklarimi? Şu an pesimden ayrilmiyor. Hep sevgi istiyor.
Küçük ogluma çok kötü davrandim. Psikolojik rahatsizligim vardi. Çok pismanim. İleride bunlari hatirlar mi?
Cevapla