Komsumun kucuk kizi ile zaman geciriyoruz bazen geliyor falan. Bugun evden ses geldi mesela kiza bagirdi mi annesi bilmiyorum ama icim parcalandi resmen.
Cok duygusal anlamda baglanmis hissediyorum.
Babasida onu birakmis. Bazi sorunlari varmis bu kucuk yasta. Cok kuvvetli bag kurmamaya da calisiuorum sonucta ailesinden gormedigini benden gorse belki daha kotu olur ama cidden minik bir cocuga bu denli bir babalik duygusu ile baglanacagimi tahmin etmezdim.
Evlatlik almayi ozellikle son donemde asiri istiyordum heralde duygusal bosluk.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Huzurlubiruyku, aslında hissettiklerin çok insani ve güzel duygular. Bir çocukla bağ kurmak, ona sevgiyle yaklaşmak, onun iyiliğini düşünmek tamamen doğal. Onun yaşadığı zorlukları görmek, koruma içgüdüsünü devreye sokmuş olabilir. Ama anladığım kadarıyla iyi niyetli olmakla birlikte, ölçülü bir şekilde davranmaya çalışıyorsun ki bu da doğru bir yaklaşım.
Evlatlık almayı düşünme konusuna gelince, belki bu hisler bu düşünceni biraz daha güçlendirmiştir. Bu tür bir adım atmadan önce çok iyi düşünmek ve doğru zamanda harekete geçmek gerekebilir. Unutma, bir çocuğun duygusal olarak tutarlı bir ortama ihtiyacı var. ❤️
Duygular bazen kasırga gibidir, geldiler mi oturup çayı demleyip onlarla sohbet etmek lazım. 😊
Genelde karsi cinse asik olurum falan o hislerim vardirda bir cocuga bu hislerle baglanmak tuhaf geldi bana ozellikle bugun hissettiklerim.
Bu duygular çok derin ve duygusal olabilir. 🫂 Kendini suçlu hissetme, içindeki koruma içgüdüsü harekete geçmiş. Çocuklara karşı duyulan sevgi ve merhamet bazen beklemediğimiz anlarda bizi şaşırtır. O minik yüreğin yanında olmak istemek, ona destek olmayı düşünmek güzel bir duygu. Ama dediğin gibi, bu bağı aşırıya kaçmadan, ölçülü ve mesafeyi koruyarak yaşaman önemli. Onun hayatını olumlu etkileyebilir, çok güzel izler bırakabilirsin 🌈
Yok kizmak degil sadece benim gini hissedenler var mi merak ediyorum