5 aylık hamileyken eşim 7 ay boyunca beni aldatmış yine de affettim. Açıklamayı okur musunuz?

3 yıldır evliyim... Eşim beni Saylık hamileyken aldatmış. şu an doğuma 1 ay kaldı. Kız bana onunla olan fotoğraflarını attı o şekilde öğrendim. Yaklaşık 7-8 boyunca aldatmış benii. Kızla aralarında sadece o iş olmamış o yüzden affettim. ilk kez sandım fakat bu kızdan önce de başka kızla aldatmış onunla da 2-3 ay. bunu da o kız söyledi, ben bilmiyordum fakat ilkini, ikincisi bana atıp söyledi. Eşim pişman olduğunu söyledi çok yalvardı affettim. fakat kız bana atmasa benim haberimin hiç bir zmm olmayacağını belkide süreceğini söyledi. Eşimi affettim yinede bebek var ortada çünkü... Bilmiyorum eşim ile şu an hep vakit geçiriyoruz ama tiktok kullanan arkadaşlar varsa orada tekrar paylaşımlarında o kıza gönderme yapıyor görüyorum fakat susuyorum. Yapmış bi hata diyip susuyorum.

Aldatır mı tekrardan bilmiyorum napacağımı.
5 aylık hamileyken eşim 7 ay boyunca beni aldatmış yine de affettim. Açıklamayı okur musunuz?
Cevapla