3 yıldır evliyim... Eşim beni Saylık hamileyken aldatmış. şu an doğuma 1 ay kaldı. Kız bana onunla olan fotoğraflarını attı o şekilde öğrendim. Yaklaşık 7-8 boyunca aldatmış benii. Kızla aralarında sadece o iş olmamış o yüzden affettim. ilk kez sandım fakat bu kızdan önce de başka kızla aldatmış onunla da 2-3 ay. bunu da o kız söyledi, ben bilmiyordum fakat ilkini, ikincisi bana atıp söyledi. Eşim pişman olduğunu söyledi çok yalvardı affettim. fakat kız bana atmasa benim haberimin hiç bir zmm olmayacağını belkide süreceğini söyledi. Eşimi affettim yinede bebek var ortada çünkü... Bilmiyorum eşim ile şu an hep vakit geçiriyoruz ama tiktok kullanan arkadaşlar varsa orada tekrar paylaşımlarında o kıza gönderme yapıyor görüyorum fakat susuyorum. Yapmış bi hata diyip susuyorum.
Aldatır mı tekrardan bilmiyorum napacağımı.
Aldatır mı tekrardan bilmiyorum napacağımı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer