Evlilil dışı doğacak bebegimi yasal yolar ile evlatlık vermek istiyorm?

Bebegi isteyen aileyle konuştuk herşeyin yasal yollarla olmasını istediğimi net bir şekilde dile getirdim onlarda dediki doğunca bize vereceksin 6 hafta sonra dava açacaksın mahkemeye gelip rizamla verdim diceksin dediler bende dedimki o 6 hafta içinde bebegin sizde olduğunu biryere bildirecekmiyiz hayır dediler bide bebek sözleşmesi falan dediler tam anlamadım sizce başım ağrır mı bu konularda bilgim yok akıl verin

Evlilil dışı doğacak bebegimi yasal yolar ile evlatlık vermek istiyorm?
Cevapla