Neden dünyaya gelip gelmemeye kendimiz karar veremiyoruz?

Bana sorsalar asla ama asla gelmezdim bu dünyaya. Hiç mutlu olamadım. Kendim mutlu olmadığım için bu dünyaya çocuk getirmeyi düşünmüyorum. Hiç evlenmedim ve evlenmeyi de düşünmüyorum, üstelik tek çocuğum. Annem diyor ki böyle yapayalnız mı kalıcaksın hayatta evlen çocuk doğur diyor ama ben ne mutluluk gördüm ki kendim mutlu olmadığım yere bi de çocuk mu getiricem. Keşke seçme şansım olsaydı en baştan gelmezdim. Neden bu dünyaya gelip gelmemeye kendimiz karar veremiyoruz?

Neden dünyaya gelip gelmemeye kendimiz karar veremiyoruz?
Cevapla