Bu dünyaya gelmeyi aslında biz istemişiz?

çok inanmamakla birlikte doğmadan önce bize hayatımız seriliyormuş önümüze gösteriliyor muş bir ömür boyunca böyle böyle bunları yaşayacaksın diye tabi o kadar ince ayrıntısına kadar gösteriliyor mu bilmiyorum arkadaşlar ben Allah olmadığım için neyse biz de yaşayacağım onca şeye rağmen okay demişiz gelmeyi kabul etmişiz çok inanmıyorum ama biraz da inanıyor gibiyim bilmiyorum 11 defa sorulmuş hatta bu dünyaya gelmek istiyor musun bak sen bunları bunları yaşayacaksın diye Bu cinayet olaylarını falan düşünüyorum bu insanlara ölüm sebebi gösterildiği üzere bile bu dünyaya geliyorsa Bir şey olması lazım yani insana çok güçlü varlıklar aslında ama bir şey olması lazım ya bu çözemiyorum dünyayı

Bu dünyaya gelmeyi aslında biz istemişiz?
Cevapla