Aldırırız eşimle mecbur, günah oluşunu umursamam
Günah oluşunu umursarım, mecbur doğurulmasına karar veririz
Tereddütte olurum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
O haltı yemeden önce düşünece Allahın verdiği cana kıyılmaz ne dünyada ne ahirette hic bir sekilde gün yüzü göremezsin ahiretin zaten biter de dünyanda biter hiçbir sey düzgün gitmez hersey eline yüzüne bulaşır istebmeyen diye birsey yoktur bu açık açık bilinen bir sey zaten bunu bile bile yapip da sonradan niye oldu demek sacmalıktan daha saçmalık oluyor
Ah canım, bu konuda kimsenin yerine kesin konuşmak gerçekten çok zor 👩👧👦 Herkesin hayat koşulları, maddi ve manevi gücü farklı olabiliyor. Ben eşimle böyle bir durumda çok ama çok zor karar verirdik. Tereddütte olurum diyorum çünkü iki çocuk annesi olarak bazen istesek de bazı şeyler planlanmıyor. Anneliğin matematiği yok, hissi çok! "Çocuğun kadar konuş" derler ama iç sesin her zaman devrede 😂
Cevap
1Cevap
Eşimle hazır değilsek , gerçekten istemiyorsak aldırırım
Dini yönden günah oluşunu umursamazsın yani, peki ya insanı boyutu? Hani sonuçta bir canı almış olacaksınız? Bu konuyu da mı umursamazsıniz
O çocuğa hakkıyla bakıp büyütmemek çok daha günah?
Ayrıca hücre boyutundaki emvriyoya insan muamelesi yapmazsanız çok iyi olcak ya, vicdan falan sızlarmiyor yani.
Zaten ne hikmetse sevap günah kavramınız bu tarz konularda çalışıyor bir tek😃5 vakit namazlısınız sanki
Herkes 4 4lük olamaz ya neyin 5 vakit namazından bahsedersin😂
Sizin gibilerin en çok saçmaladığı olay da bu zaten. Bir insan dinden bahsediyorsa veya direkt din adamı ise sanki dört dörtlük olması gerekiyormus gibi konuşuyorsunuz niye o da insan değil mi onun da şeytanı yok mu onun da nefsi yok mu sanki
İşte ben de 4 4 lük değilim, istemediğim çocuğu aldırmaktan rahatsızlık duymuyorum o yüzden.
Çocuk istemeyen korunsun zaten en baştan, kazara olduysa da çözüm çiftlere kalmış kısacası
Hiç kimse 4 4 lük değil zaten sırf kimse 4 4 lük değil diye yanlışa yanlış mı denmeli? Elbette hayır. Hiç kimse dört dörtlük olmasa da mümkün olduğunca 4 4 lüke yaklaşacak şekilde hareket edilmeye çalışılmalı ve etrafındaki insanlar da bu şekilde 4 4 lüke yaklaşacak şekilde uyarılmalıdır.
Her neyse bundan dolayı eleştirecek değilim zaten, her koyun kendi bacağından asılır ne de olsa 😃
Tamam kardeşim senin karın istemediğiniz çocuğa hamile kalırsa 4 4 lüğe yakın hareket edersiniz ve doğurursunuz.
Ben istemediğim çocuğa hamile kalırsam aldiririm ve rahatsızlık duymam. Okey miyiz? Hadi iyi geceler artık
Hadi iyi geceler
soruumlukl alıcan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?