Benim için o çocuk 1 haftalıkta olsa 1 aylıkta olsa canlıdır. 2 dakikalık zevk için bir cana kıymak cinayetten başka bir şey olamaz. Ha tecavüz sonucu kalınmıştır ona bir şey demem.
Kürtaj haktır ve bir seçenek olmalıdır. İstenmeden dünyaya çocuk getirilmemeli ama ben kendi adıma yaptırmazdım. Benim için yıpratıcı olurdu. Psikolojim etkilenirdi, yapamadım. Ama yapanada cinayet demem.