Bir çocuk var, tanımıyorum ama onu düşünmeden duramıyorum. Özlüyorum, hafif reddedildim gibi. Ne yapayım?

bır arkadasım ben ıstemesemde ona soyledı ve gostermeden once nerde falan demıs ama gosterdıkten sonra dedı yok kanka sagol ama hoslandıgı bırısı yok dıye dusunuyuorum cunku gostermeden once meraklanmıs hergun gordugumden dolayıda gormemezlık yapamıyorum napıcam bılmıyorum ama aklımda cıkmıyo o kadarda cırkın oldugumu dusunmuyorum acıkcası :(( sızce duygularımı soylemelı veya bır arkadaslık kurmalı mıuyım yoksa zamana mı bırakıyım

Bir çocuk var, tanımıyorum ama onu düşünmeden duramıyorum. Özlüyorum, hafif reddedildim gibi. Ne yapayım?
Cevapla