Eşim her tartışmamızda bela okuyor. Neden böyle davranıyor olabilir 😔?

7,5 aylık hamileyim dün sofrada yemek yiyorduk esim annesigile çaya gitmek istedi ama yorgun ve uykulu olduğumu söyledim. Başka zaman gidelim dedim. Tutturdu ki bugün gidelim diye bende halsizlik var üstümde vs dedim birden bağırmaya basladi gelsen ölür müsün alt tarafı bi kaç saat oturup geleceğiz felan dedi. Bende bağırdım başka zaman gidelim diyorum insanca anlamıyor musun dedim. Konu ailelere geldi uzadı da uzadı
Sonra bana Allah uzun ömür versin, Çok yaşa, yediklerin zehir zıkkım olsun sana falan dedi. Bende bi an tutamadim kendimi sofradan kalktım odaya gittim ağladım. Kendi yemeğini yedi benim tabagimdakini ve diğer yaptığım yemeğin hepsini çöpe döktü sana yemekte yok ne yiyorsan ye şimdi dedi çıktı gitti. O günde annesi gilde kaldı eve hiç gelmedi. gece evde tek korktuğumu da biliyor bilerek gitti zaten.. geceden beri ağlıyorum..
Güncellemeler
1 yıl
Allah b lani versin g ber demişti uzun ömür vs diye duzeltmisler
Eşim her tartışmamızda bela okuyor. Neden böyle davranıyor olabilir 😔?
Cevapla