Yenidoğan bebekler öpülmemeli peki bu anlayışsızlık neden?

şu an hamileyim ilk çocuğum olacak. Çok bilinçli bir anneyim şimdiden hatta hamile kalmadan beridir her şeyi araştırırım. Çocuğuna tapan çok düşkün bir anne olacağımdan adım gibi eminim. Ve aylar sonra olacak olan olaylar beni sinir ediyor. Çevremde ki insanları tanıdığım için bazı yargılara varıyorum. Etrafımda hiç benim gibi bilinçli insanlar yok. Benim yaşıtlarımdan yeni doğum yapanlar yine bilinçli oluyor gerisinde yok. Mesela şunu düşünüyorum. İki tarafında ilk torunu olacak. Ben kendi tarafımı bir lafımla durdururum anlayışta gösterirler. Kayınvalidemin de tek çocuğu eşim ondan sonra gelen de çocuğum olacak işte. Onlara laf anlatmak zor işte. Eşime bir ara dedim nasıl öpme diyeyim öyle şey mi olur o kadın daha o çocuğu sever mi dedi. Eşim de bilinçsiz. Benim etrafımdaki herkes biz de çocuk doğurduk gayette sağlıklı bu kadar korumadık bir senin mi çocuğun oldu diyecek kadar kafasız insanlar. Ben çocuğum için her şeyin her anlamda en iyisini düşünürüm. Benden bir tık daha iyisini düşünecek biri olamaz. Diğer insanları önemsemiyorum herkes kucağına alıp öpmek isteyecektir vermem öptürmem. Buna da kayınvalidem laf der diye sinirlenmiyor değilim şimdiden bana bunları düşündürüyorlar. Ama ona zarar gelse en başta benim canım yanar ve uğraşacak olan da benim. Bir anne olarak bütün haklar bende. Kendim bile olabildiğince öpmemeye çalışacağım. Diğer insanlar umrumda değil ama kaynanam ve kayınbabam için ne yapılabilir? Çok bilinçsizler. Onlara kurban etmek istemiyorum evladımı.

Yenidoğan bebekler öpülmemeli peki bu anlayışsızlık neden?
Cevapla