Merhabalar, gerçekten içim içimi yiyor, bunu yazmak bile zor ama aklım çok karışık. 46 yaşında bir anneyim, 22 yaşında bir oğlum var. Oğlum asosyal bir genç, üniversite öğrencisi ama okuldan eve evden okula bir hayatı var, pek dışarı çıkmaz, arkadaş çevresi de kısıtlı. Sorun şu ki oğlum 5-6 aydır bana karşı aşırı yakın davranıyor ve bu beni rahatsız etmeye başladı... Önceden böyle yakın davranmazdı yani hep bir soğuk davranırdı hatta ben biraz sevsem anne çocuk mu seviyorsun diye bana kızar uzaklaştırırdı ama şimdi sık sık sarılıyor, konuşurken göz göze bakıyor, hatta bazen koluma, bacağıma elini koyuyor, dokunuyor. Bunlar olurken sanki normal bir anne-oğul teması değil gibi hissediyorum... Daha da kötüsü, iltifat ediyor ama kullandığı kelimeler beni çok rahatsız ediyor. Sürekli birlikte vakit geçirmek istiyor, "Hadi film izleyelim, dışarı çıkalım" gibi şeyler öneriyor, yanımda otururken gereksiz yere yakın duruyor.
Bilmiyorum, belki ben yanlış anlıyorum ama bu davranışlar hiç normal gelmiyor. O benim oğlum, böyle şeyler düşünmek bile içimi acıtıyor ama bir süredir böyle olması beni çaresiz hissettiriyor. Acaba ben mi abartıyorum, yoksa bir terslik mi var? Ne yapmalıyım, nasıl yaklaşmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer