Bebeğim 2. evre beyin kanaması geçirdi, beyinde ne kadar hasar kalır?

Herkese günaydın. Doğumda bebeğim oksijensiz kalmış ve beyinde ödem oluşmuş. 2. Evre beyin kanaması da oluşmuş. Direkt yoğun bakıma aldılar ve ilk yattığı günlerde iki defa nöbet geçirmiş. İlaçlarla kontrol altına alınmış. Beyinde ne kadar hasar bırakır?
Bebeğim 2. evre beyin kanaması geçirdi, beyinde ne kadar hasar kalır?
Cevapla