AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
O eski kocan olacak kişide çocuğun masrafları için destek olmalı
Adını bizimle paylaşırmısın, bebeğe düşündüğün isim , Allah yardımcın olsun
Kadın koruma hakları kuruluşlar var basbur kimsen yoksa mutlaka biri yardım eder
mesleğin var mı
Hayir yok şu an
nasıl olacak peki? Aile yok meslek yok, inşallah bedavaya gitmedin kocaya ve kendini bu gibi durumlarda garantiye alacak kadar altın aldın
Altınlarım vardı onları bozdurdum. Şimdilik onunla idare ediyorum. Doğum yaptıktan sonra da iş bulup çalışıcam
😣😣yaptiği harekete bak ya şaka gibi
Bu çocuğun maddi ihtiyaçlarını kim karşılayacak
Ben
Maddi yönden sorun yok o zaman.
Suanlik sorun yok. Doğumdan sonra da iş bulup çalışmaya baslayacagim
Peki o dönemde çocuğa kim bakacak.
Bakıcı tutmayı düşünüyorum mecbur
Bir mesleğin var mı?
Yok
Ev kiramı? Bir başına bu yükün altından nasıl kalkarsın
Kira degil. Bende bilmiyorum bir şekilde halledicem..
Evin giderlerini şu an kim karşılıyor
Altınlarım vardı. Onları bozdurdum. Şimdilik onlarla idare ediyorum
Hangi şehirdesin
Sivas
İş konusunda zor şehir.
Evet öyle maalesef
Vallahi kolay bir süreç. Değil
Farkındayim. Hemde hiç kolay değil ama elimden de bisey gelmiyor
bir şey gelmeli elinden birileri elini tutmalı
Ne ailem Ne çevrem kimsem yok. burada bir komşu var acil birsey olduğunda ona söylüyorum. Dogumuma da onun gelmesini rica ettim. İnşallah o güne işi felan olmazda gelir yardımcı olur. En olmadı hemşireler yanımda olur bilmiyorum
Canım benim sigortan falan var mı
Evet var
Bak bu güzel haber❤
Evet öyle tabi
Korkuyorum..
Yahu korkma senn güçlü bir kadınsın
Bilmiyorum doğuma çok az kaldı. Nasıl olacak ne yapicam o an, çok düşünüyorum. Tek olunca ister istemez korkuyorum
Ne kadar kaldı.
3 hafta
Çok kısa bir dönem. Sana bir yardımcı lazım
Evet kısa bir zamanım kaldı. Yardımcım felan yok şu an
Bul canım bul
Öyle olmuyor işte. Yardım etmeye gelen en fazla 2 gün yardım eder geri gider. Yani oyle evimde kalsın doğuma kadar yardımcı olsun diyecegim biri yok.
Neyse üstesinden gelicem bir şekilde
Offff offff
Allah yardımcın olsun inşallah
Amin inşallah
Annelik her şeyin önüne çeker. Başarırsın!
Teşekkür ederim umarım öyle olur
İnan kendine
Çok güçlü olursun ama yapamayacaksan düşün
Yapamayacaksan düşün derken?
Yani doğurmak istiyor musun
Zor bir süreç olacak
Doğuma 3 hafta kaldı şu an. Benim isteyip istememe evresini geçti. Dogurucam yani
Hmm ama tek çok zorlanırsın bebiş
Biliyorum ama yapacak biseyim de yok ki
Sancın cok mı
Devlette mi
Doğum
Ara ara sancılarım kasılmalarım oluyor evet. Dün çok oldu korktum biraz doktor yalancı sancı dedi
Devlette olacak
Ablan kardeşin var mı yasın kac
Kardeşim felan yok
26 yaşındayım
Ya kıyamam bebiş ani duygu değişimlerinde nasıl yapıyorsun
Duygusallık
Hamilelikte duygusal anlamla hormonlarla da başa çıkmak çok zor. Hep ağlayasım geliyor. Kendimi üzmemeye calisiyorum ama elimde değil. Bi yandan da korkuyorum doğumdan. Tek başımayım nasıl olacak felan diye. Dün sancim oldu tek başıma gittim zar zor. Hava zaten buz gibi. Bilmiyorum ya. Hayırlısıyla bir doğum yapsaydım
Evet yaa annis
Destekcın olrm
Nasıl geçti günün
Hastaneye gittim, biraz alışveriş yapmam gerekti onları yaptım. Geri eve geldim işte
İyii yorulmussundur
Evet hava da buz gibiydi ister istemez yoruldum
Evett istnblda mı yaşıyorsun
İşten çıktın mı
Yok sivastayim
Ayrıca çalışmıyorum ki işten çıkayım
Nasılsın
Bakarsin gelirin var mı
şu an çalışamıyorum. Doğumdan sonra da calisamam hemen. Bi kaç altınım felan vardı onları bozdurdum şimdilik onlarla idare edicem
Belediye kaymakamlık vs basvur
İstanbul tuzladaysan yardımcı oluruz
Bakmazsın yan gelirin. var mı
şu an çalışamıyorum. Doğumdan sonra da calisamam hemen. Bi kaç altınım felan vardı onları bozdurdum şimdilik onlarla idare edicem
Nerelisin bulundun yerde sosyal yardım varsa oraya bir git
Çocuk parası doğum parası da alırsın
Size yardım ederler
Bakarsin nafaka vermiyecek mi eski kocan
Zor bir durum Allah yardımcınız olsun
Allah yardımcın olsun
Bakabilirsin işin var mı
Ve babalık davası açarsın mecburen nafaka vermek zorunda kalır bebek için bakım parası daha doğrusu
Birlikte büyütelim mi?
Allah yardımcın olsun bacım
Bu nasıl yorum hahshahah
Allah taksiratını affetsin
Ya ne diyeyim kadına başka 😂 ayrıca sen beni mi stalk yapıyorsun hahaha
Cevap için girdim seni gördüm
İstersen üstesinden gelirsin
Doğum ve sonrasında destek görmen gerekiyor
Evet ama yapacak biseyim yok
Kalıcak yerin var mı maddi durumun iyimi
Evet kalicak yerim var. Maddi durum açısından da bi kaç altın vardı onları bozdurdum. Şimdilik böyle idare ediyorum. Doğum yaptıktan sonra da iş bulup calisicam
Allah yardımcınız olsun
Amin teşekkür ederim
Rica ederim
Yazık yaa allah yardımcın olsun
Aminn😔
Ailen arkadasin kimse yok mu
Annem babam yok. Zaten evin tek cocuguydum ben. Arkadaşım var 1 tane ona da söyledim doğuma 1 hafta kala yanıma gelebilir misin diye. Şehir dışında önemli bir işi varmış o güne gitmezsem gelirim dedi. Bende diğer arkadaşıma söyledim doğuma yakın gelebilirim dedi
İyi gelebilecek varsa güzel. Sonrasinda ki 1-3 ay desteğe ihtiyacın olabilir. Komsulardan umarım anlayışlı tecrübeli teyzeler vardır
Komşularla çok samimi değilim ama karşı komsumla karsilastikca konusuyoruz. Yardımcı olur belki bilmiyorum
Allah yardımcın olsun
Amin sagol
Büyütürsün, kadınlar güçlüdür
Zor çok zor olur
Biliyorum zor olacak ama üstesinden gelirim insallah
Allah kolaylık versin 🤲🏻❣️
Amin teşekkür ederim 🌸🙏
Sen yinede eski eşine yaz. Sorunu senle olabilir evet ama kendi çocuğuyla bir sorunu olamaz. Kendin için istemiyorsun sonuçta çocuk için istiyorsun. İleride pişman olacağı şeyler yapmasın bunu ona söyle. Doğumda da yanına gelsin desteğe ihtiyacın var.
Sonuçta sen bu çocuğu tek başına yapmadın.
Mesleğin var mı
Şu zamana kadar ne aradı ne sordu. Hamileligimi hep tek başıma geçirdim. Bundan sonra da ne ararım ne de yazarım. Kendisini de istemem. Onun desteğine ihtiyacım yok bu saatten sonra
Mesleğim yok. Doğum yapayim 3,4 ay geçsin. İş bulmaya baslayacagim
Kaç yaşındasın
26
Hiç zor bir şey değil, kendine güven
Anne misin sende 😎
@Hassas_Dokunuşlar değilim
En kısa zamanda anne olmanız dileğiyle 🙏
@Hassas_Dokunuşlar 🎈
Benden sana gelene
Karşılık verir misin lütfen.
Şimdiden teşekkürler 😎👍
Evet
Ben sana yardımcı olurum
çok zorlanırsın. yapma
Çok zormuş durumunun
İnşallah yaparsın sabırla
Yani hem iş hem çocuk Zor olmazmi
Allah yardimcin olsun
Çok zor olur ama yapamayacağın şey değil
Oooo nereden siz nasıl yardımı oluruz ki
Zor olue
Çok zor olur
Calisiyormusun
Altın bozmusum demişsin ulan ne zor gerçekten ne üzüldüm
Yok çalışmıyorum şu an. Doğum yapayım o zaman iş aramaya başlayacagim.
Evet şimdilik altın bozdurdum öyle idare ediyorum
E nasıl olacak doğumdan hemen sonra calisamazsin çalıştın diyelim bebek ne olacak
Dogum yapayım aradan bi 3,4 ay geçsin öyle çalışmaya başlayacagim. Bu süre zarfında da artık bakıcı tutucam yapacak biseym yok
Evin kiramk
Yok kira degil
Ailenle irtibatın yokmu
Ailem yok maalesef. Annem babam rahmetli oldu. Evinde tek cocuguydum zaten
Ben niye çok üzüldüm sana
Bende üzülüyorum kendime. En çokta çocuğuma üzülüyorum ama elimden de bisey gelmiyor
Seninle konuşmak isterim yanında olmak en azından sıkıldığında ararsın nasıl olduğunu bileyim
Günaydın nasilsin
Günaydın, iyiyim sen nasılsın
Sıkıntın yok degilmi sancin falan
Bunlar burdan konuşulmuyor normalden ya zsana
Boyle adami nasil sevebildin helal olsun
Hangi sehirdesin
Erkek mi kız mı
Kizc
Kız*
Allah bağışlasın, neden boşandın ki
Amin teşekkürler
Gecimsizlik ve şiddet vardi
Allah yardım etsin.
Knk kizmı erkekmi
Kız
Heb kız çocuğum olsun dıye hayeler kurardım knk allah yardımcın olsun
Bir iş de calisıyonmu
Yok Şu an çalışamıyorum. Doğumdan sonra iş bulup calisicam
Knk kimseye muhtaç olma
Çocuğumu da kendimi de kimseye muhtaç ettirmem inşallah
Amın knk
Zor olacak
Allah büyük
aglarım sana