3 erkek çocuğum var. Bebeğim kız olana kadar çocuk yapmak mantıklı mı?

Ya kız çocuk hayalim yemin ederim. Ilk çocuğum erkek cıktı ama ben erkekleri de severim o yüzden dert etmedim , ikincisi de erkek cıktı sonra üçüncüyü yaptım kız çıkar diye yine erkek cıktı. Normalde 3 çocuk yapacak bir kadın değildim hiç heleki 4 asla ama sırf kız istediğim için şansımı tekrar denemek istiyorum ve 4. Çocuğu yapmak istiyorum. Sizce mantıklı mi?

Güncellemeler
1 yıl
Hem benim hem eşimin maddi durumu iyi ikimiz de çalışıyoruz. Özellikle eşimin maddi durumu baya iyi soran olmuş o yüzden yaziyorum. Ayrıca dördüncü çocuk erkek olursa sokağa atmayacağım tabiki o da benim evlâdım onu da seveceğim tabi ki. Onun dışında çoğu cevaplara şakayla cevap verdim çok ciddiye almayın.
3 erkek çocuğum var. Bebeğim kız olana kadar çocuk yapmak mantıklı mı?
Cevapla