1 yılEşinin ailesinde kız çocuğu varsa belki ama çoğunluk oğlansa yine oğlun olabilir. Cinsiyeti erkek geni belirlediği için burada onun soy ağacı önemli ve anlaşılan eşindeki 'Y kromozom kalıtımı' oldukça baskın.
05 Yorumla
Soran1 yılYa esimin ailesi full kız 😭😭😭
- 1 yıl
Kendi öz babasının kızı mı olmuş, yani öz kardeşleri kadın mı?
- 1 yıl
Onun öncesinde babasının veya dedesinin çocuklarında durum ne? Nesil atlayabiliyor bu genetik.
Soran1 yılEvet öz kardeşleri kız. 1 tane abisi var sadece abisinin de 2 tane kızı var
- 1 yıl
Eşinde bu genetik sağlam demektir. Ayrıca bu konuda bir sınanman varmış anlaşılan. Çok çocuk yapmam demişken dördüncüyü zorluyorsun şimdi malum.
En İyi Cevaplar
Bence daha fazla zorlama ve üç erkek çocuğun ile bu sayfayı kapatalım. 😄
Şaka yapıyorum tabi ki sen bilirsin. Çocuklarını sevdiğini hepimiz tahmin edebiliyoruz fakat çocuk yapmandaki motivasyonun çocukların için çok eee.. Kırıcı?01 Yorumla
Soran1 yılYa neden kırıcı olsun ki? Ben özellikle kız istiyorsam erkek çocuklarını sevmediğimden değil. Artık erkek çocuklara doğduğum için 3 tane erkek çocuğum var onlar bile kız çocuk istiyor keşke kız kardeşimiz olsa diyorlar
Gizli Üye(36-45)1 yılMantıklı mı değil aptllik🤣 bunu yapan alt komşum erkek olsun diye diye 5 kız mi 4 mu artık sayamıyorum bile tek oğlu var. Yine erkek yine erkek olsun diye diye hepsi kız🤣
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, seni o kadar iyi anlıyorum ki! 🙏 Kız çocuğu hayalin çok doğal bir istek. Ama şunu unutmamalısın, çocuk sadece cinsiyetiyle değil, getirdiği sevgiyle anlam kazanıyor. 💕 Üç oğlun da senin bir parçan, bu kadar güzel bir aileye sahipsin, bu büyük bir şans!
4. çocuğu yapmayı gerçekten sadece istediğin sevgi ve bağlılık için mi, yoksa bir "eksikliği" doldurmak için mi istiyorsun, bunu bir düşün. Eğer bunu sadece kız olsun diye yaparsan hem kendini hem de çocuklarını beklentilere boğabilirsin. 🍼💗
Bazen hayat, planladığımız şekilde ilerlemez ama yine de her haliyle güzeldir. Bunu hatırla ve kararını kalbinle ver. 💛00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
59Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılBazen olmayınca olmuyor ya pes etmek en doğrusu çünkü dördüncü de erkek olabilir ve gerçekten bir evin içinde senin kocanla birlikte beş erkek senin için çok zor olabilir
21 Yorumla
Soran1 yılOf cidden kocamla birlikte 5 erkek olurlar 😂 bir 10 seneye ev kıldan geçilmez. Bilmiyorum artık
1 yılKız çocuk hayalin gerçekten çok özel ve bu konuda düşündüğün için çok güzel. Dört çocuk yapma isteğin, ailenin genişlemesi ve farklı deneyimler yaşamak adına heyecan verici bir karar olabilir. Ancak, bu kararı verirken bazı şeyleri göz önünde bulundurmalısın. Öncelikle, her çocuğun kendine has bir karakteri ve kişiliği vardır; bu yüzden cinsiyetin ötesinde, her birinin hayatına katacağı değerler de önemli. Eğer 4. çocuğu yapma isteğin gerçekten içten geliyorsa ve bu kararı ailenle paylaşıp destek alıyorsan, neden denemeyesin? Ancak, çocuk sahibi olmanın sorumluluklarını da unutmamak gerek. Maddi ve manevi olarak bu sürece hazır mısın? Ayrıca, çocuklarının birbirleriyle olan ilişkileri ve ailenin dinamiği de önemli. Sonuçta, her çocuk kendi hikayesini yazacak ve senin için büyük bir mutluluk kaynağı olabilir. Eğer bu yolculuğa çıkmaya karar verirsen, umarım hayalindeki kızı kucaklarsın.🌸🦋
20 YorumlaBu tamamen kişisel bir tercih ve aile yapısına bağlı bir karar. Kız ya da erkek çocuk istemek, her ailenin farklı değerlerine ve isteklerine dayanır. Önemli olan, her çocuğa sevgi ve ilgi göstermek, cinsiyet fark etmeksizin sağlıklı bir aile ortamı yaratmaktır. Sonuçta bir çocuk yapsanız bile kız ya da erkek olacağı %50. Yani üç erkek çocuğum oldu sonuncusu da kız olur mantığı yanlış. Bide yani bilimsel bir mantığa da dayanmıyor. Kız ya da erkek olabilir. Umarım kız olur yani. Kız olursada çok şanslı olur 3 tane abisi olur. Yani annenin psikolojisi de düşünülmeli birazda. Kendini iyi hissediyorsan neden olmasın
10 Yorumla
1 yılGelir durumunuz iyi mi , çocuklara iyi bir hayat sunabilecek misiniz? Bu soruların cevabı olumlu ise olabilir ama sırf istediğin için bakamayacağın , zor durumda yetiştirecegin biri ise hiç girme bu durumlara. Zaten 3 çocuğunuz varmış daha fazlasına gerek yok hem 4. de erkek olursa nolcak
21 Yorumla
Soran1 yılYa neden herkes aynı soruyu sormuş? 4. Çocuk erkek olursa sokağa atmayacağım tabiki. O da benim evlâdım insan evladını sevmez mi?
Gizli Üye(25-29)1 yılSonra bakmak zorlayacaksa yapma derim. 4 çocuk hem maddi anlamda hem de bakım anlamında seni zorlayabilir. Ama illa yapacağım diyorsan da bir tavsiye vereyim. Yumurtlama gününden bir 3-4 gün önce filan ilişkiye gir. Yumurtlamana çok yakınken girme. Çünkü erkek spermler kız spermlere göre hızlı olur ve yumurtlama gününe yakın ilişkide galip olma olasılığı yükselir. Ama yumurtlama gününe daha uzak bir günde yaparsan kız olma ihtimali artar. Çünkü erkek spermler hızlı olurlar ama kız spermlere göre daha dayanıksız olurlar. Ondan sen ilişkiden sonra yumurtlayacağın güne kadar çoğu çoktan ölmüş olur ve alan kız spermlere kalır. Böyle yaptın diye çocuk kesin kız olur diyemem ama sadece kız olma ihtimali artar. Ama erkek çocukları tatlıdır. Ben severim. Hareketli ve enerjik bir yapıları olur.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılÇocuğun cinsiyetini baba belirler. Bunu bilmiyorsunuz galiba hanfendi 🙂🫶. Erkekten hangi şey gelirse çocuk ona göre kız ya da erkek doğar. Demekki eşinizin erkek şeyi fazlaymış. Sırf kız olsun diye çocuk yapılmaz aynı hatayı teyzem de yaptı belki erkek olursa diye çocuk yaptılar kız çıktı yine. Erkek çocukları inanılmaz yaramaz oluyor dur durak bilmiyorlar bunun daha diş çıkması ergenliği var. Hepsiyle baş edebilirsiniz ama hem bedenen hem ruhen hem hamilelik hem doğum hem öbür çocuklar derken yorulursunuz bedenen ve ruhen. Yapmayın derim sonra hepsinin okulu yemeği maması bezi maddi yönden güzel bir hayat sunmakta zorlanırsınız. Bunları kendi capinizda bir düşünüp tartın derim. 🙂🫶♥️
14 Yorumla
Soran1 yılBen çocuğun cinsiyetini ben belirliyorum demedim zaten ya da kim belirliyor diye de sormadım iyi misiniz?
- 1 yıl
bence 4. cocuk yapin ama erkek olursa yine
Soran1 yıl@bilmemkiii0253 erkek olursa sokağa atacak değilim ya o da evlâdım sonuçta tabiki seveceğim yani
- 1 yıl
biliyorum oyle demek istemedim zaten
Bakabileceğinizi düşünüyorsanız doğurun da kız olacağı kesin değil ki. Şey, çocuğunuzun ense kökü yani saç dibi düz ise kendisinden sonra gelecek çocuk kız olur derler bir kontrol edin 😆 buradaki cevaplar kararınızı cidden etkileyecek mi çok merak ettim.
20 Yorumla
1 yılAllah sağlıklı sıhhatli ömür versin ama maddi manevi yeterli misiniz?
Bir kadın olarak bedenen ruhen hazır mısınız?
Çocuklarınızın yaş aralığı nedir, aralarındaki uyum nasıldır?
Bunları bir anne olarak illaki düşünürsünüz ama cinsiyet içinde kız olana kadar tavşan gibi doğurmazsınız umarım 🥰10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 455 cevap paylaştı.
1 yılTam tersini isteyen Çeçen bi tanıdığım vardı. Illa oğlu olsun istiyordu ve beş tane kızdan sonra nihayet altıncı çocuk erkek olmuştu. Hani anlayabiliyorum, kız çocuğu gerçekten çok tatlı bir şey ama abla bunu taşıması, doğurması, büyütmesi var. Diğer çocuklara da deneme çalışması muamelesi yapmakta biraz haksızlık. Bnc enerjin varsa doğur ama kız istedikçe bence oğlun olacak.
10 Yorumla
1 yılSonuncusı kiz olursa çok sansli olacak gibi bence🥹
61 Yorumla
Soran1 yılEvet ❤ 3 erkek çocuğum da çok merhametli. Ben de babaları da buna çok dikkat ediyoruz.
1 yılDetayı okuyunca kendimi frenledim.
Oncelilke kesinlikle bir kız olucak diyemeyiz. Bu sebeple son numara kız olucak diyemeyiz. Bu süreçte, yaşınız, maddi durumunuz, duygusal ve ruhsal sağlığınız... Bunların yeterli olduğunu düşünüyorsanız devam edebilirsiniz. Ama dediğim gibi kız olması garanti değil.
11 Yorumla
Soran1 yılAynen biliyorum risk alacaksam erkek olma ihtimalini de göz önünde bulunudurum
Bende ilk kiz istedim kiz oldunu biliyorudm ikinci de erkek oldgunu biliyordum istedgim gibi inandim öyle olcak diye cidden öyle oldu inanarak yaparsan bence olur yani
33 Yorumla- 1 yıl
Alakası yok. Bebeğin cinsiyetini baba belirler hem x hemde y kromozomu olduğu için babada. Biyolojik açıdan dediğin pek mümkün değil
- 1 yıl
Bir şeyi çok istersen ya da inanırsan onunla da sınanırsın. Allah sana cidden inanarak istersen onu sana verir ama beraberinde de aşamayacağın sınanmalarda verebilir. Ve inançla alakası yok bu arada Allah'ın işine karışmak olmaz. Kız ya da erkek olacağını inanç belirlemez bu sadece bir şehir efsanesi sanırım tüp bebek onda cinsiyeti kendin belirleyebiliyormuşsun yorumda gördüm ama inançla alakası yok yani bunu söyleyeyim
Gizli Üye(18-24)1 yılAbla şu yönden bak kızın üç tane abisi olacak yazık değil mi çocuğa eğer bakacak maddi manevi durumunuz varsa dördüncüyude yapın ama doğum çok yıpratıyor bence benim coğrafyacimin karısinin vucudu kaldiramadi doğumunda öldü ve onlarında dört oğlu vardı hoca zaten nüfusumuzun artması lazım falan diyordu hepside sıralanmış gibi dört sene araları vardı en büyük oğluyla üç sene çıkmıştım annem belki bu kadar doğum yapmasa ölmezdi son hamileligi bağışıklığını düşürdü dedi ama eğer çok istiyorsan allah sana en güzelini nasip etsin ve oğlanların çok küçük değilse onlarında fikrini al 🌼
10 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 448 cevap paylaştı. Halam da aynı düşüncedeydi.
- Ilk cocuk erkek
- Ikinci erkek
- Üçüncü erkek
- Dördüncü doğum ikiz erkek
Yani zorlama bence, kim ne isterse tersini veriyor sanki yaradan.🤭42 Yorumla- 1 yıl
Hahaha
Soran1 yılAlakası yok ya benim arkadaşım kız istiyordu ilk çocuğu kız oldu hatta 2 tane arkadaşım daha kız istiyorlardı ilk çocukları kız oldu herkesin kendi şansı işte
Allah nasip etmedikçe kızınız olmaz diye biliyorum. Vardır bunda da bir hayır deyip bırakın. İlla da kız çocuk istiyorum 4. çocuğu yapayım derseniz Allah'tan isteyin, dua edin.
Allah gönlünüze göre en hayırlısını versin.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılsizin gibi cinsiyetci ailelerden gına geldi yok kiz istiyormuş yok erkek istiyormus diye diye 6.7. cocugu bile yaparsiniz siz suriyeden ne farkiniz kaldi acaba herseyi gectim evlat evlattir kiz olsun veya erkek olsun başımın üstünde yeri var allahin bir bildigi varda ondan vermiyor bu ayrimci ailelere
21 Yorumla
Soran1 yılBen ayrımcı değilim bilip bilmeden konuşma ya ayrıca çok çocuk yapmak kötü bir şey de değil
Gizli Üye(25-29)1 yılMantıksız, belki kız olur diye durmadan çocuk yapmak bedenine zarar verebilir. Sarkmalar çatlaklar kilolar. Değmez yani. Ne güzel 3 çocuğun var güzel güzel büyüt işte.
11 Yorumla
Soran1 yıl3 tane erkek çocuk yaptım hamileyken takıntılı gibi kendime baktığım için karnimda çok hafif 2 çizgi dışında asla çatlak sarkma kararma falan olmadı ama dediğin gibi bu iş belli olmaz yani dördüncü çocukta umarım bu tarz sorunlar yaşamam
1 yılKızım olsun diye çocuk yapanı ilk kez duydum. Gurur verici. Genelde erkek olsun diye kız yaparlar.
12 Yorumla
Soran1 yılAy asla 😂😂 kocam bile kız çocuk diye ölüp bitiyor. Düşün evimizde 3 tane erkek çocuk besliyoruz hem de apartman dairesinde yaşıyoruz bahçeli ev falan değil imkansızı başardık bence 😂 1 kızımız olursa şöyle evimize bir güzellik gelsin
- 1 yıl
Olur inşallah🙂
1 yılYa tutarsa? Denemekten bişey kaybetmezsiniz ama bakımı çok zor olacaktır
13 Yorumla
Soran1 yılSorun olmaz ben 10 tane bile bakabilirim. Düşün 3 tane erkek çocuk bakabiliyorsam bence imkansızı da başarabilirim ben 😂 düşün evde 3 tane erkek çocuk besliyorum
- 1 yıl
Hahaha ben hayal edemiyorum çok zor Allâh gölüne göre versin canım😂
Soran1 yılSag ol 😂
1 yılBiraz ara vererek yapın sizde. Birde beslenme şeklide önemli deniyor. Allah vermiş evlat. Evladı olmayanda bir sürü insan var. Bakabiliyorsaniz 10 tanede yapın kimene.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYa hayirlisini isteyin hayirlisini !! Okadr insan var ayni senin gibi sonra kiz oluyo ama hasta veya cok berbat erkeklere muhtac kaliyo birakin kiz erkek muhabbetini erkekleri iyi yetistirmeye bak cocuk ayrimi da yspma sanki kizin olsa onu daha cok seveceksik gibi geldi bu ayrim iyi drgil
01 Yorumla
Soran1 yıl🤦♀️
Eşim ilgili bir adamsa hem sana ve çocuklara karşı bakımlarında yardımcı oluyorsa sende vücudunu psikolojini hasır hissediyorsan Yap gitsin ablaa
30 Yorumla
1 yılÇevremdeki insanlardan örnek veriyorum.
Birçoğu cidden ilk 3 çocuk aynı cinsiyet oluyor 4. farkli oluyor.
Ama mesela benim ailemde öyle olmadı 4 kız kardeşiz.
Yani bence şansınızı deneyin derim.
4 çok fazla bence ama baya istiyorsunuz belli.
Yine de sizin bedeniniz sizin tercihiniz.
Önemli olan sağlıklı olması.10 Yorumla
1 yılBence saçma bir fikir neden illa kız yani bir şey çok istiyorsak onunla sınanmamız da büyük olasılıktır o yüzden vazgeç
42 Yorumla- 1 yıl
Cok dogru neyi cok severse ondan imtihan olur ilerde oglanlar dicek kizi dahs cok seviyo bizden
Soran1 yılAlakası yok
1 yılWar ya, süper bişey. şükrettiğim. 1-2 şeyden biri. Kız istedim ve verdi allah, ay inşallah sizin de olur, bambaşka bişey, yüzümü güldürüyo.
20 Yorumla
1 yılNeden mantıksız olsun ki eşin de ok diyorsa yap
20 Yorumla
1 yılKızı erkeği yok Allah'tan hayırlısını isteyin. Bir zaman gelir kız çocuğuna keşke sen de erkek olsaydın diyebilirsin Allah göstermesin.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılÖzel bir üroloji kliniğine başvur. Sperm örneği götür dişi özellikli en sağlıklı olanı enjekte ettir %75 hamile kalıyorsun cinsiyet zaten belli :))
birde baskın gen istersen baba tarafına benzer çekinil gen istersen sana benzer ;))
10 YorumlaOlan olmuş kızı buluna kadar devam et fakat kız çocuğu başkadır evin bereketi neşesidir maddi durumun iyise sabılı ve bakmaya gücün yeterse tabiki
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÇocukların hep böyle küçük kalmayacaklar, büyüyecekler ve büyüdükçe sorumlulukları da artacak. Sorun değil hepsine bakabilirim, metal olarak da iyi hissediyorum diyorsan yap biz karışamayız bir şey de diyemeyiz senin hayatın
10 Yorumla
1 yılOnun bir duasi var , hayirlisiysa nasip eyle ve bir kac birsey daha diyodun. Onu yapsaydin daha karli cikardin
10 Yorumla
1 yılAllah nasibine kız çocuğu vermemiştir belki. Hem maddi hem manevi olarak eşit yeriştirebileceksen yap gitsin😅 diğer türlü mantıklı değil.
10 Yorumla
1 yılYumurta çatlamasından önce , yani üç gün öncesine kadar falan sık ilişki olsun bu şekilde kızı olan çok arkadaşım oldu
10 Yorumlasizden kız olmuyor 2. De durman lazımdı bence yine olmaz ev belli bir zamandan sonra hayvanat bahçesine dönecek zor iş valla
215 Yorumla
Soran1 yılŞu an inan hayvanat bahçesinden farksız
Soran1 yılHiç sorma inan çok korkunç bir evim var 😂 her yerde erkek çorabı görüyorum biktim. Huzurlu uyuduğum tek gece bile yok her gün 3 oğlum birbirine giriyorlar düz duvarı tırmanıyorlar desem ınanmazsin. Duvarların hepsi ayak ve el izleri oysa 3 ay önce boyattik evi
Soran1 yılOf ama kız çocuğum olmazsa gozum açık giderim zaten kız kardeşim yok arkadaşım yok ileride de 3 oğlum evlenir yalnız kalacağım ama kız evlense bile annesinin en yakın arkadaşı olmaya devam eder ben annemle her sabah telefonda 2 saat konuşuyorum mesela. Hem eşim de kız istiyo.
Soran1 yılYa örnek verdim. Tabiki kız çocuk istememin tek sebebi bu değil o an aklıma bu geldi yazdim
Soran1 yılAslında normal doğum yaptığım için fizigim çok bozulmadı. Yanı göbeğim hiç yok. Sezeryan doğumda göbek 2 metre sarkıyor. Bakalım artık
Soran1 yılAy bahsettigin şeyin de çaresi var 😂 düzeltiliyor doğumdan sonra. Ilk doğum çok bozmuyor da ikinci doğumda bozuluyor ve onun için zaten bir şeyler yapılıyor eski haline dönüyor 😂
Soran1 yılKm yi çekiyorlar derken neyi kasdettin anlamadım ama eski haline gayet de dönüyor 😂 eski haline donene kadar çok iğrenç şeyler geliyor başımıza ama dönüyor bir şekilde
Soran1 yıl😂 anladım şimdi doğru dedin sezeryan doğum yapmış olsam 4. Çocuk asla düşünmem çünkü su anda 60 yaşında göğsü sarkan neneler gibi fizigim olurdu ama 3 çocuğu da normal doğumla yaptığım için 4. Çocuğu yapmak korkunç geliyor. Hem normal doğum daha kolay acısı anlık oluyor ama sezeryan bildiğin ameliyat olduğu için 2 ayda kendine gelemiyor insan
1 yılMantıksız,. bilim denilen bir şey var, seni dolleyen sperlerin % kaçının Y % kaçının x kromozomu taşıdığını saydır. Belkide spermelr hiç x kromozomu taşıyan bulunmuyor. Böyle ise 100 taneden cocuknyapsan hepsi erkek olur.
00 Yorumla
1 yıl8 ci çocuktan sonra kiz bulan aile biliyorum , gözün kesiyorsa o kadara devam
32 Yorumla
Soran1 yılKız çocuğum olacak diye bu hallere düşmekten korkuyorum 😂😂
- 1 yıl
Hayırlısı hakkında canim umarım olur
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 313 cevap paylaştı.
1 yılEğer hamilelik konusunda sıkıntı yaşamazsanız yapın
10 Yorumla
1 yılriski göze alıp 4. erkek çocuğa bakabilecek güçteysen yap doğur
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBenim ailem erkek çocuk istemiş fakat ilk beşi kız doğdu. Bende beşinciyim. şu an 8 kız, 3 erkeğiz.
Seninde beşe hatta altıya kadar erkek olursa yandın, işi şansa bırakma. Araştır10 Yorumla
1 yıldurumunuz iyiyse istiyorsan yap bakmakla ugrasacaksan falan yap
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılMaddi manevi konuda çocuklarına yetebiliyorsan yetebileceksen kız çocuk olana kadar şansını dene şunu unutma evladın cinsiyeti değil hayırlısı sağlıklı olanı önemlidir
10 Yorumla
1 yılTabi ki mantıklı gittiği yere kadar yolu var 3. görmüşken devam dhsksk
10 YorumlaCinsiyeti erkek belirler kocana söyle o yeme icmesine dikkat etsin
10 Yorumla
1 yılYap gitsin şu hayat istediğimiz hayalleri gerçekleştirmek için kısa fazla düşünme
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBu çocukların gelecekte ihtiyaçlarını gidermekte zorlanmayacaksanız belinize kuvvet. RTE memnun olur düşen doğum oranlarından şikayetçi, sebebinin kendi olduğundan habersiz yakınıyor. 🤭
21 Yorumla
Soran1 yılSiyaset ne alaka bu sorunun altında?
1 yılNasıl başlarsa öyle gider dördüncü de erkek olacak çünkü çok kız istiyorsun bu da imtihanın kuzenim erkek çocuk çok istedi ama üç kızı oldu kim neyi çok isterse o istediği sınavı olur.
00 YorumlaBu neyin kafası ya. Sırf cinsiyeti kız olsun diye deneme yanılma yapar gibi çocuk mu yapılır? Sorumsuzluk bu.
01 Yorumla
Soran1 yılBen erkek çıkarsa sokağa atarim demiyorum iyi misin?
Ya 4. de kız olmazsa napcan :)) evladın hayirlisi de boş ver kız olup seni en çok üzen o olabilir..
03 Yorumla
Soran1 yılKız olmazsa erkek olur. Erkek oldu diye evladimdan nefret edecek değilim ya hepsi benim canım
- 1 yıl
Aslında yöntemi var
1 yıl4. nün kız olacağı ne malum o yüzden ben 4 erkek çocuğuna bakabilir miyim diye kendine sorarak bu riski almalısın
01 Yorumla
Soran1 yıl3 tane baktıysam 4 tane de bakarım yani
1 yılTabi en kötü ihtimalle bir futbol kadrosu oluşur 🤣
11 Yorumla
Soran1 yıl😂😂
Eşin Ali koç acun Ilıcalı falan ise mantıklı
11 Yorumla
Soran1 yılIkimizin de maddi durumu gayet iyi
Çocuk & Ebeveyn konusunda 553 cevap paylaştı. Bence hepsini getirmek dünyaya mantıksız çünkü doğum karşıtıyım
20 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılBenim teyze kızı da oğlan istiyordu. 5 kızı oldu. Nasip etsin inşallah
20 Yorumla
1 yılOda bir nasip cocuklari ihtiyaclarini karşilayacak maddi durumunuzda varsa 4 hatta 5 te olur 😀
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 2,4b cevap paylaştı. benim nasibi zorlama seviyesi.. evlatlık çocuk alabilirsiniz kız
01 Yorumla
Soran1 yılYa evlat da edinicem zaten buna kararliyim ama artık kesinlikle çocuk yapmak istemedigim zaman evlat edinicem
Gizli Üye(30-35)1 yılCinsiyet için çocuk doğurmak kadar saçma bir bakış açısı ve istek olamaz. Farkında değilsin ama cinsiyetçilik aslında ırkçılıktır. Bu kibirden vazgeç. Evlatlarınla sağlıklı ve hayırlı bir ömür yaşayın İnşallah.
00 Yorumla
1 yıl3 çocuktan sonra sayının pek önemi yok diyorlar. Bir nevi kırılma noktası yani. Bence bu potansiyel sizde var:)
00 Yorumla
1 yılPeki bide böyle düşün hepsi erkek cıkarsa olan sana olur.. Bence 2-3 tane ideal
02 Yorumla
Soran1 yılSorun olmaz dördüncü erkek çıkarsa yine severim evlâdım sonuçta
- 1 yıl
Sen zorluk cekerin
1 yılBenim bir akrabam da senin gibiydi. 4 tane çocuk yaptı. 4 üde erkek. 😂😂😂 Bakabilecekseniz deneyin. Kızı bulana kadar dewaaam kee
00 Yorumlaniye hayal ki. bu kadar tutku ile bilemedim. bizim ailedede boyle oldu 4 te erkek oldu sonra pes ettiler
04 Yorumla- 1 yıl
Neden kırılasın ki gerçekler cinsiyet degıstıremeyecegın ıcın bazı calısmayan kadınlar da erkeklerın calısıp bı yuvayı ayakta tutma geçindirme derdini anlayamaz mesela parayu çar çur eder öyle dusun sen doguran kadının hıssettıklerını anlayamazsın kırıcı degıl bu o yüzden de ne bu tutku diye dusunmen yanlış
- Devamını Gör (110)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer