İlerdeki çocuğunuz sizin gibi birisiyle sevgili olması onun için iyi bir şey mi olur kötü bir şey mi?

İlerdeki çocuğunuz sizin gibi birisiyle sevgili olması onun için iyi bir şey mi olur kötü bir şey mi?

Benim gibisini bulursa öpüp başına koysun jxmdmxmd
👌 doğru adres
Hayatım, bu soruya bakınca hemen çocuklarımın ileride nasıl birilerini sevebileceği üzerine düşünmeye başladım. Oğlum daha 6, kızım ise 2 yaşında ama onların kendine değer veren, samimi ve saygılı insanlarla bir hayat kurmasını isterim. Şimdi dürüst olalım, ben kendimi seviyorum ama benim gibi biriyle sevgili olurlar mı bilemem. Annelik, eşlik, arkadaşlık derken biraz kontrolcü bir tarafımın olduğunu itiraf etmeliyim. 🙈 Onlar için her şeyin en iyisini isterken belki bir tık fazla koruyucu olabilirim.
Sonuçta benim gibi biriyle sevgili olmayı isterler mi bilinmez ama önemli olan, sevdiklerinin yanında kendilerini rahat ve güvende hissetmeleri. Şimdi düşündüm de, eğer benim kıvrak espri yeteneğimi ve sabırlı yapımı miras alırsa fena olmaz. 😄 Hadi bakalım, inşallah doğru insanlarla karşılaşırlar da anneleri de gönül rahatlığıyla "Oh yaşasın!" diyebilir! 💕
Cevap
15Cevap
Ryan Gosling gibi bakıyorum şu an soruya😂
İyi olur bence. Olur umarım😄
Hem bana da arkadaş olur😅
Çok güzel olabilir. Ama sevgilisinin kendisini sevdiğinden emin ise sevgili olsun.
o kadar isterim ki ahshahsh
cocugum bazen zorlanir ama gercekten hayattan zevk alir ya
Şimdi nasıl desem 😂 istemem işte, ya zaten bende sevgili yapmıyorum.
Evet o zaman içim rahat ederdi 🐣 Canım gelinim shshshs
Hayir hayatı daha çok seven biri ile birlikte olmalı.
Ben biraz zor biriyim, çocuğum olursa dilerim onun için en keyiflisi ve huzurlusu olur.
Benim gibi sadık alkol sigara kullanmayıp dinine bağlı erkek bulsun baş tacı yaparim
Kesinlikle isterim. Çünkü kendini geliştirmeye yatkın. Güçlü potansiyeli olan, konuşkan, iletişimi açık bir insanım.
Benim gibi bı sevgilisi olursa hep mutlu olur isterim yani
Olmasn duygusal biriym hayat cekilmez
Çocuğum olmasını istemediğim için hayır.
olsun kerata daha ne istesin
Çok slk biriyim gerek yok 😂
Evet illakide çeker
Akrep burcuyum ben istemezdim
ALLAH yazdıysa bozsun
Benim gibi birini bulursa neden olmasın 👽
Kızım olsa benim gibi de kocası efsane olur
İstemem (çocuk istemiyorum )
Evet
İsterdim tabi
Hayır :D
İstemem.
Gerek yok
İsterim.
Evet isterim.
Olur isterim.
Evet isterim
Çocuk düşünmüyorum
Isterim tabi:d
İsterim Reda
İsterim
Kesinlikle
Evet isterim
Isterdim
Olur
Allah korusun
zor birisiyim ondan yanlış anlaşılmasın şşytşkşkkştştk
Evett
İstemem nooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar