Evlendigim zaman çocuk yapmak istemiyorum. Nisanlimla dün bu konuyu konuştuk. O çocukları çok seviyor. Baba olmak çok istiyorum, özellikle bir kızım olsun çok istiyorum felan dedi. Sonra evlendikten 1,2 yıl sonra olsun bence vs vs diye konuştu. Bende cocuk istemediğimi, bu kadar buyuk bir sorumluluk altına girmek istemediğimi söyledim. O da benim en büyük hayallerimden birisi baba olmak niye istemiyorsun, bizden bir parça olsa vs dedi, üzüldü acikcasi. O böyle üzülünce bende ister istemez uzuldum yani ama bunu şimdi değilde evlendikten sonra söyleseydim ona çok büyük haksızlık olurdu. Senden ayrılmam ben diyor. Beni çocuk için ikna etmeye çalışıyor. Resmen bir çıkmaza girdim ne yapicam bilmiyorum:(
Güncellemeler
1 yıl
Bu yorumlar çocuk yapmaya ikna edecek resmen beni 😅😂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer