İkiz bebeklere hamileydim ve ikisinide kaybettim psikolojik olarak nasıl toparlanırim?

İkiz bebeklere hamileydim birini düşük yaptım. Diğeri de karnımda 7 aylıkken kalbi durdu. Aldılar. Kendimi çok kötü hissediyorum. İkisini de koruyamadim. Bazen vicdan yapıyorum. Keşke gitmeselerdi😔
İkiz bebeklere hamileydim ve ikisinide kaybettim psikolojik olarak nasıl toparlanırim?
Cevapla