AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
57 kiloya fazla diyen de ö! sün, sen hamilesin yiyeceksin tabii ki de.
Bu sebepten ötürü 7 aylık hamileyken doğum yaptım ve kızımı kaybettim kimsenin ne dediğini takma istediğini yap ye iç sen mutluysan iyiysen bebeğinde sağlıklı
Takma sen onu öküz ya
Hamilesin normal bunlar üzme kendini
Hamileyken kilo alman gayet normal yeterince beslenmen şart zaten yoksa bebeğin yeterince beselenmez ve Allah korusun hastalıklı doğar kocanın ne dediği ya da kilo alman bu 9 aylık süreçte önemli değil bence bu süreçte sadece çocuğuna odaklanmalısın
Haklısınn
canımsın mi kocan tam bı odun hamile kadın kilo alır tabi bosaa
hamile biri için kilon normal sende ona laf çak özgüvenini düşür belli ki biraz egoist
Sen hamile kalsan obez olurdun laf yapma deseydin
Normal olarak kilo alman normal tabi kilo alman şart zaten
Irıspı cıcığı ya buna çocuk yapmak neyine awk krosu ya
Allah blsini versin karaktersiz nasıl buluyorsunuz boyle kanckları
Böyle bi adamın bebeğini taşıyacağıma kesin kürtaj olurdum
DOĞRU DİYON
Emzirme döneminde gitcek o kilolar kafana takma tadını çıkar bu günlerin.
abla ne alaka boş ver kocanı sen bir can deyil iki can taşıyorsun aldırma boş yapmış sana destek olacak yerde morelini bozmuş çocuğun sağlıklı mı doğsun sağlıksız mı ye yiyebildigin kadar
Kendine süs bebeği mi aldı kocan? madem öyle cocukta istemesiydi her şey bi anda olsun ama istediğimiz gibi olsun diyorlar bunlar Oldu başka isteyiniz var mi🙄
Aşkım çiçeğim niye böyle bi adamla evledin ya gerçekten denecek laf mı bu adam baba olmayı hak ediyor mu gözünü seveyim sene 2024 ya hamile karısına kilo aldın diyen adamı konuşmayalım artık. İNSAN VAR İÇİMDE İNSAN de.
Bence boşa bu kadar kabalık olur mu yani sonuçta onun da çocuğunu karninda taşıyorsun ne boş konuşuyor hamileyken kilo mu vermeni bekliyor aşırı sinirlendim eşinize hamileyken böyle diyen neler yapmaz
Yani eşine sen demelisin hayatım işte çocuk doğunca veririm o tempoda normal dersin ödem dersin biraz eşini ikna edebilirsin. Kirici olmuş ama yapacak bıse yok o seni kilolu görmedi hiç hayatında ondan öyle yapiyordur
Hamilelikten önce 40 kilo olsan anlardım ama 8 kilo gayet iyi bile hatta az bile. Bence abartmış.
eşinden gelecek çocuk hayırlı olsa bari. aptal mıdır nedir içinde insan büyüyor ne olcaktı mal aq
Hayır boylesinin baba olması da tuhaf kolaysa sen taşı o bebeği tamamen hadsizlik insan hamile eşi için cabalayacagına bıde üstüne kadının psikolojisini bozmuş
dimi ya çok ayıp
Saygısızca bır hareket evet
Kötü niyetle dediğini sanmıyorum yani kilo sağlık sonuçta bu eşin seni düşünüyor bu şekilde düşün
Evet ama yineden de moralim çok bozuldu. Dünden beri kafama taktım. Belki basit bir şey gibi görünebilir ama zaten hamilelik beni çok hassaslastirdi
Ya pardonda hamileyken kilo alması normal degil mi bebegin saglikli dogmasi icin cok yemesi gerekiyor zaten o donemde istedigi kadar yemeli yediklerinin yarisi bebege gidiyor bebegin cani cekiyor asıl. Bagırtmayın ya
Sakin dostum normal bir şey değil demedik zaten kocası ne düşündü derken bilemem yani yangına körükle gidilmez
Arkadaşın hassas olduğunun farkındayım bunu dusunerekten diyorum
İyi de kadının şu anki kilosu zaten gayet sağlıklı bir ölçüde. Ortada sağlıksız bir durum yok ki.
Tövbe ya onun bende farkındayım burdaki derdim iyi düşündürtmek
Aynı şeyleri kız kardeşim de yaşıyor kilo aldın vs vs. Gerçekten çok incitici hamile insan daha hassas ve ilgiye daha ihtiyaç duyuyor. Bunları ona belirt sert bir dille.
Eşin seni dış görünüşün için seviyor en çok. Ayrıca benim yakın arkadasım 59 kilo ve 165 boyunda inanılmaz derecede minyon birisi. Senin eşin m*l sanırım
abla çok mu aradın bu adamı yaa bi de çocuk yapmışsın allahım sen koru
Beslenmene dikkat et sadece. Kilo alman doğal zaten.
Bence sen çok tatlısın duygularını da çok tatlı dile getirmişsin. Esin seni seviyordur saka yapıyordur yoksa değişen tek şey bebeğiniz. Üzülme istediğini ye sen kısma o da yesin
57 kilo olmak için aman ağladı. 57 gayet iyiy ayrıca ona ne
Eşin mal mı hamile olduğunda ve zaman ilerlediğinde karnının büyüyeceğini bilmiyor mu
Hamile olunca kilo alınmıyor sana bir cahil koca. Sakın üzülme buna. Sen iki kişisin.
Hamile se. ksiligi diye bisey var mi sende? Esin ondan mi boylr yapiyor
Hamilelik sürecinde normal, doğumdan sonra eski haline geri dönersin diyetle.
senin eşin biraz duyarsız ve düşüncesiz biri bence.
burada aslında kırılıcak bir şey yok kocan önlem alman için söylemiş ama sen hassas olduğun için sana kötü bir şey söylemiş gibi geliyor.
Kendi kilona değil bebeğinin sağlığını dusunerek kendini motive et kilo bu verilirse alınırsa dert etme sen çocuğuna odaklann
Sakın yemeğini kısıtlama sonra bebişin zayıf doğar kiloyu alırsın gene verirsin önemli olan şu an bebek
Bence eşin tam bir dana hamile eşine onu dermi insan iki canlisn iyi beslenmen gerekir
Gercekten öyle ya. en çok zoruma giden şeyde, ben ne zorluklarla taşıyorum bu bebegi her anlamda hamilelik gerçekten çok zormuş. İlk aylar berbat mide bulantilari sonra bebek büyüyor nefes bile zor alıyorsun uyuyamıyorsun düzgünce, haraketlerin kısıtlı, aklın sürekli bebekte, hormonların vucudun alt ust oluyor, Hamile kaldım 1 hafta hastanede yattım vs vs ben bunları yaşarken onun böyle yapması gerçekten çok zoruma gidiyor. Ben onca fedakarlığı gostereyim o da gelsin çok kilo aldın desin, az ye desin Ne diyebilirim ki..
boş ver kafana takma nasl istiyorsan öyle beslen
Kusura bakma ama esin canım yani onun çocuğunu dogusuyorsun kiii hamile olmasanda evlilik bu tabiki kilo alacaksın ay nası sinir edici
Ben olsam yatak dışı ederdim şişmanım ya sığamıyorum diyerek
Hay öyle adamın ya.. nerden buluyorsunuz bu yontulmamışlari
İlerde sarkma olmasın istiyor kendine dikkat et dişiliğin için
Olur öyle ya görmeden birşeyde diyemem cok kilolu degilsindir 😁
eşin düşüncesizsin teki
Kesinlikle
Boyun kaç ona da bağlı biraz
1.62 boyum
Bence normalsin. Ve bunu kocana söyleyebilirsin bence söylediklerinin kalbini kırdığını kocana söyleyebilirsin bence. Boşuna üzülme çözüm basit. Kocan seni seviyorsa senin gönlünü alır zaten, hele hamile isen daha çok sana dikkat eder diye düşünüyorum.
keşke ondan hamile kalmasaydın
Ya diger davranislarinda sıkıntı yok ki. Sanki kaç kere hamile kaldım ondan. Ne bileyim böyle yapacağını
Çok aradın mı bu iti kuzum
O adamı dövmek lazım..
Böyle hödükleri nereden buluyorsunuz ya?
Düşüncesiz birisi demek ki
Ne canım insanlar var seni baştacı yapması lazım
Eşin saygısız biri
Eşin beyin fakiri...
ya kilo aldın dese ne olacak her b o ka alınıonuz at y a r rakları
duzgun konus lan
Öncelikle düzgün konuş seni dağ ayısı ikincisi bu kız hamile ve karnında bir bebek taşıyor kilo alması da çok normal hatta hamile olmasaydı bile kilo aldın dememeli ve eşini her haliyle sevmeli eğer gerçekten seviyorsa ve bu demek oluyorki onunla dış görünüşü için birlikte. Ayrıca Eşi onun için yemek pişirip yedireceğine tam tersi yememesini söylüyor. kız kendini aç mı bıraksın yani? Sanırsın doğuma değilde modellik yarışmasına katılıyor
Malak ben kilosuna bişeymi dedim alır tabikide eşi kilo aldın dese ne olacak buna neden takılıyor trip atıyor hamilelikte herkes kilo alır normal olan bişeyi kafaya takılırmı
Millet köy yerinde o yoklukta doğum yapıyor bişey olmuyor bizim hanfendiler hamile diye kendini kraliçe sanıyor rahatlık batıyor millete evin var sıcacık yuvan var daha ne istiyon neymiş eşi kilo almışsın demiş vaybe ne dertler var vay vayyy
Anormal. Takılıyordur
Eşinin hıyarlığına ver boş ver
aslında aldığın kilo normal hala daha zayıfsın bence
Eşin o kadar anlayışsız ki... lütfen üzülme.
Hamilelikte normal eşin bunu bilmeli
Birde bu adamdan çocuk yapıcan... Öf
E et normal evliliğin nasıl
O. c kolaysa kendisi taşısın
S. g dicen ona ona ne be aşeren insan yer
Canım benim ne desem günaha gircem. Bak şimdi tamam tabiki fiziğine dikkat edersin ama doğumdan sonra. şu an yemen lazım. Bide kusura bakma da eşin seni sevmiyor sevse böyle kalp kırıcı konuşmaz hamile birine
Evet fit ve güzel bir eş istemek hakkıdır. Ama şu an değil doğumdan sonra. Ayrı o kendine bakıyor mu. Herkes kendine bakmalı tabi. Ama hamile bir kadının üzerine gidilmez
Kesinlikle haklısın
Kırılma eminim o senden çok alır😄