3 aylık bebeğim var ama hala anneliğe odaklanamadım kendimi çok kötü hissediyorum bu durum geçer mi?

İster istemez maddi sıkıntılar vs zor zamanlar yaşadım bu süreçte tüm ilgimi bebeğime veremedim , Şu an kendimi bi anne gibi hissedemiyorum duygusal bağ kuramıyorum , tüm ihtiyaçlarını severek asla bıkmadan yapıyorum ama bi görev gibi geliyor cok mutsuz ediyor bu durum beni düzelir

3 aylık bebeğim var ama hala anneliğe odaklanamadım kendimi çok kötü hissediyorum bu durum geçer mi?
Cevapla