Çocuk sahibi olma konusunda ümidimizi kaybetmemeliyiz değil mi?

Ben 4 senelik evliyim ilk 3 sene eşimle çocuk düşünmediğimiz için yapmadık. Son 11 aydır deniyoruz ama olmuyor doktora gittik polikistik over olduğum söylendi. Eşimde bi kaç testten geçecek. Görümcem bizden 2 sene sonra evlendi ve hamile olduğunu öğrendik. Aynı şekilde dün eşimin dayısının gelininin de hamile olduğunu öğrendik 1 aylık evliler daha. Böyle duyunca eşimle ikimizin içinde bi burukluk oluşuyor üzülüyoruz. Biz kendimize üzülüyoruz. Çok ağlıyoruz. Ümidimizi kaybetmek istemiyoruz ama çevremizden de böyle duyunca elimizde olmadan takıyoruz kafamıza. İnşallah Allah bana ve bütün evlat sahibi olmak isteyen herkese en kolay şekilde kısa şekilde nasip etsin. Sizce ben ne yapmalıyım bu psikolojiden çıkmak için?
Çocuk sahibi olma konusunda ümidimizi kaybetmemeliyiz değil mi?
Cevapla