Sizce bir erkeğin asgari ücret alıyorum diye çocuk yapmak istememesi normal mi?

Şimdi herkes normal adam çok zorlanıyor diyecek peki aynısını bir kadın dese ne kadar üstüne gelirler acaba kadın yoruluyorum asgari ücret alıyorum asla çocuk istemiyorum dese yerin dibine sokarlar…

Sizce bir erkeğin asgari ücret alıyorum diye çocuk yapmak istememesi normal mi?
Cevapla