Gebelik şüphesi ile doktora gittik rahim kalınlığı 19mm bi oluşum var dedi beta hcg verdim 132 çıktı sizce artık kimyasala dönermi?

Gebelik şüphesi ile doktora gittik rahim kalınlığı 19mm bi oluşum var dedi beta hcg verdim 132 çıktı sizce artık kimyasala dönermi?
Cevapla