Gebelik testi yaptım ikinci çizgi silikti kan testi yaptım 12.80 çıktı bikaç gün sonra tekrar yapalım dedi sizce hamilemiyim?

Adetim 4 gün geçti çok merak ediyorum başına böyle bişey gelen var mı?
Gebelik testi yaptım ikinci çizgi silikti kan testi yaptım 12.80 çıktı bikaç gün sonra tekrar yapalım dedi sizce hamilemiyim?
Cevapla