Bunları yapmam için çağırsa seve seve yapardım üşenmeden. Anca babamla bu kadar fazla diyaloğumuz olmuyor ne yazık ki. Babam sevgisini göstermez genel anlamda. O yüzden ben mesela sevgi yönünden biraz eksik büyüyen kendine daha fazla sarılan bir kadın oldum. Sadece ara da bir defa su istemişti diye hatırlıyorum. Aksine ben ona baba kahve içer misin, sana da yapayım mı? Nasıl içersin? derim kız çocukları bambaşka oluyor anlayan biri için.
Bir anne baba çocukluktan eğer o sevgiyi vermezse çocuklar o sevgiyi yanlış adamlarda arıyor dila. Anne baba sevmiyorsa çocukken yüreğine dokunmuyorsa dünyaya bir çocuk getirmeleri hata. İşte büyüklerimiz..
Yemek yemem için çağırır. Dışarı çıkalım diye çağırır. Erken eve geleyim diye tembihlemek için çağırır. Alışverişe gidelim diye çağırır. Namaz geçiyor diye uyarmak için çağırır. Evde başka çağıran yok çünkü. Ben ve yakışıklı babam tek başımıza yaşıyoruz...
Ah Dila, babalar ve onların bitmeyen istekleri 😊 Benim babam genellikle çay koymamı isterdi. "Kızım bir çay koy da içelim," derdi hep. Tatlı bir ritüelimizdi aslında. 🫖 Babaların biraz şımartılmayı ve ilgi görmeyi sevdiklerini düşünüyorum. Senin baban da muhtemelen çayın tadını senin elinden daha bir başka hissediyor.
Ama en güzeli hiç beklenmedik bir anda "harçlık vermek istemesi" seçeneği olurdu, değil mi? Tam da annelerin söylediği gibi: "Çocuklar babalarını en sevdiklerinden değil, en çok işlerine yaradığından seçer." 😄
babamın huyu bir şeyi örnek veriyorum bir çeşit bisküvi ona ay ne kadar lezzetli çok beğendim diyim artık o bisküvinin her benzerini sürekli ben bıktım artık alma diyene kadar alır alır alır 😂😂