Cocuklar genelde el sallayip gulumsuyor, konusmaya calisiyorlar. Arkadasim demisti cocuklar hep sana geliyor bana gelmiyorlar😅
Bende kucukken iyi duran kisilerin yanina gidip konusurdum
Cocuklar genelde el sallayip gulumsuyor, konusmaya calisiyorlar. Arkadasim demisti cocuklar hep sana geliyor bana gelmiyorlar😅
Bende kucukken iyi duran kisilerin yanina gidip konusurdum
severler 😃 geçenlerde arkadaşımın bi yaşındaki oylu kendisi gelip kucağıma oturdu 😃 sıkıştırdım ayaklarını bile ısırdım nasıl katılıyo kucağımda hayran hayran 😂 tek sıkıntısı ikizler burcu olduğu için bi kaç dk sonra benden sıkılıp kucağımdan inip yarım saat sonra özleyip geri gelmesi 😂😂😂
oylu ne ya oğlu 😃
Ahahhaa😂guzel, ikizler burcu ayrintisida komik
çünkü ikizler burcu işte ileride ki sevgililerine sabırlar dedi kızlar bile ortamda ki 😂 hareketleri de bebekken bile belli ediyo zaten çocuk kim kucağına çağırırsa gidiyor çok kıskanç ve zeki şimdiden 😂
Masallah 😂benimde ay burcum ikizler sıkılganlık oluyor bazen
çocuk yemek yerken bile sıkılıyor işte ikizler burcunun en büyük özelliği 😂
Aa, çocuklar seni seviyorsa süper! 🌟 Çocuklar gerçekten hisleri çok güçlü olan küçük insanlar, kimin yanında rahat ediyorlarsa o kişiye yaklaşıyorlar. İyi bir enerjin varsa ve doğallığını koruyorsan, çocuklar hemen anlıyor.
Benim de oğlum ve kızım var, onların arkadaşları da genelde beni seviyor ve sohbet etmeyi çok hoş buluyorlar. Çocuklarla anlaşmanın sırrı onlara zaman ayırmak, dinlemek ve biraz da eğlenceli olmayı bilmek olabilir. Zor zamanlarda bile espri yapabilmek önemli, mesela "Anne olunca kahkahanın gücüyle işler çözülür" gibi. 😂
Sen de böyle devam et, çünkü çocuklar gerçeği görür ve hissederler! 🌈
Cevap
5Cevap
bayılıyorlar bana ben onlara bayılıyor muyum kocaman bir soru işareti skddklfkfldkskkfcf ben sadece kendi çocuğumu çekerim bakarım o kadar. d
Enerjini begenmislerdir, tatli duruyorsundur
12den küçük çocukları kardeşim değilse sevmem baya m al oluyorlar
Hatta 15 den küçükleri
Bazilari akilli oluyor, yasindan buyuk gibi
Onun için en az 14 15 olması lazım geri kalan bebek
Benim çocuğum seviyor
Diğerleri sevmese de olur
Kimseye yanaşmazdım güvenmiyordum
Neden oyle sizce, negatif deneyiminiz mi oldu?
Büyüdüğüm çevre ve mahallede maalesef çocuklar kaçırılıyordu tacize uğruyordu veya ne bileyim dövüyordu istismara uğruyordu ben bunlar başıma gelmesin diye sürekli uzak durdum mesela bir büyük selam verdiği zaman selam almıyordum kaçıyordum uzaklaşıyorum ya başıma bir şey gelmedi ama gelmesin diye uzak durdum
Cok uzucu durum, siz kendinizi korumaya calismisiniz. Bizimde cevremizde irkcilik olaylari oluyordu yurtdisinda negatif bakan, konusan, enerjisi olan kisilerden uzak dururdum
Eğitim ve öğretim hayatında da ırkçılık gördüm bizzat öğretmenlerden veya müdürden ne bileyim çevreden de arkadaşlarımdan da çok gördüm maalesef ben uzak durdum hani böyle kafa yapma uygun insanlar varsa onlarla görüşüyordum
Evet maalesef yetiskinlerde oyle sorun yapabiliyor. Iyi yapmissiniz oyle insanlardan uzak durarak
Günümüzde bile maalesef ırkçılık var yani ben bu duruma çok karşıyım ama işe girerken bile bu sorunlarla karşılaştım yani üzücü bir durum ama maalesef yapacak bir şey yok yani başka bir insan yapsa zoruma gitmezdi ama çevirinin çevrenizdekiler yapması insanı koyuyor
Evet daha cok kendi milletimizden yasiyoruz ayrimciligi maalesef
Hangi ülkedesin
Ingiltere
Kürtmüsünüz 🙂
Evet, siz Kürtsünuz galiba
Ben amedliyim
Kürdüm
Guzel, sizin kaldiginiz yerde irkcilik oluyor mu
Ever oluyor maalesef ben yurtdışına çıkmak istiyorum bunun için vize almaya çalışıyorum
Hayirlisi olsun
Sağol heval seni tanımak isterim
Evet
Anlaşıyoz
cok iyi hemde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?