Sen bana çocuk gibisin dersen bu senin görüşün olur ama ben sana çocuk gibisin dersem bu bir uzman görüşü olur ( çocuk gelişimcisiyim ) bdhdh😅🫢🌸

Sen bana çocuk gibisin dersen bu senin görüşün olur ama ben sana çocuk gibisin dersem bu bir uzman görüşü olur ( çocuk gelişimcisiyim ) bdhdh😅🫢🌸

Gerçekten seviyorum ve benim için bu hayattaki en değerli varlıklar çocuklar bir tanesini ağlarken görsem içim acıyor onların canı yandığında utanmasam oturur ağlarım
Dünyanın en zararsız, en sevimli, en sevgi dolu canlısı çocuklardır. Ben çocukları çok seviyorum tabii meslek gereği de çocuklarla iç içe olduğum için ayrı bir bağım var onları anlayabiliyorum, onların dünyaları bir yetişkin dünyasından çok daha farklı ve çok daha masum bu yüzden onları anlamak çok önemli.
Seviyorm helede cocukla cocuk olmak harika bir duygu ebeveyn gözetiminde çılgınca şeyler yapmak (ebeveyn benim bu arada) bana pek cocuk emanet edimlez aslinda :))
Anlaşması daha kolay yormuyor seni eglenceli ve bütün derdini tasani alıyor: ))
Seviyorum. Hele preses Bomie'mim çok tatlı geliyor 😻. "Gel benim çocuğum ol." diyesim geliyor 🥰. Bu ne tatlılık 😻?


Ben bunu yerim ya 😻. Bomie krizine girdim 😹. Yüzümü gülümsetiyor şapşik bebek 😹.
Teşekkürler 😹.
Benimkiler için deli gibi seviyorum ama başkasının çocuğu olunca durum “tatlı ama iade edilmeli” moduna geçebiliyor 😂👶🏻🤱 Uzakta görünce içim eriyor, yanımda ağlamaya başlayınca “sahibi gelsin” diyorum. Sen çocuk gelişimcisiysen ileride sınıfın en sevilen ablası olursun 😄 Anneliğin özeti: Seviyoruz ama yorulunca sessize alıyoruz. 💕
Cevap
18Cevap
evet çocukları severim
-1 beğeni nasıl oluyor ey sistem...
Gerçekten severim onlar da beni severler.. fena değiliz efem
-1 beğeni ne
Hahaha
Seviyorum uzaktan da seviyorum ama içindeki
çocuğu da seviyorum insanların… insanın özü
Bebekleri severim çocuklar büyüdüğünde masumlukları gidiyor asabi saygısız saldırgan hırçın oluyorlar (her çocuk aynı değil genellemiyorum)
Çok seviyorum ama bir saatten fazla kafam çekmiyo
Anayım ben.. çocukları severim kol kanat gererim
Seviyorum.. tek sevdigim insan formu çocuklar.. tek anlastigimda onlar..:))
Uzaktan severim. Yarım saatten sonrası beni afakanlar basıyor.
Uzaktan sevmiyorum yakından da sevmiyorum. Sevdiğim çocuk azdır benim tek tük bazı sebepler verirlerse severim gerisi sümüklü bebeler hiç katlanamam
Yeğenim dışındaki çocukları sadece uzaktan seviyorum
Güzel tatlı bir çocuk ise severim gider türlü sevmem
Çocuklar gerçekten severim amacım şımarık olmayan çocukları severim
Evet, severim 😅
Birlikte oyun oynuyoruz.
bebekleri çok severim ama çocuklar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim tahammül seviyem yetmiyor
Gerçekten severim 4 yeğenim var en güzel aşklarım🥰
Çocukları uzaktan seviyorum
Yakından sevmiyor musun yani
Oha çok aktifsiinn
Seviyorum ama bütün gün ilgilenmek zor olabilir
Çok severim ya çok güzeller
yani seviyorum çok tatlılar...
Ben her çocugu çok severim
erkek cocuklar bi baska oluyo yaa🥹
Kedileri daha çok severim.
çocuk osuruk gibidir sadece kendininkine tahammül edersin
seviyorum ya seker seyler
Uzaktan severim.
Gerçekten seviyorum onlar da beni severler...
Severim iyi anlaşırım ama uzun süre çekemem
Uzaktan çok sevimli, tatlı şirin ama uzaktan...
Severin sevimli. olurlar
Tatlı değiller bebekler tatlı sadece
Gerçekten seviyorum onlarda beni severler
Severimm
Uzaktan pek tatlılar
Uzaktan uzaktan
Evet seviyorum🥰
Gerçekten severim
bebekleri seviyorumm
Uzaktan
seviyorum tabikide
5 dakikaysa evet😂
Çok tatlılsr severiz
Uzaktann
Severim çocukları
Severim hepsini
Seviyorum
Seviyorum şımartırım
Çocukları severim
Severim
sevmem yok
Çok severim
Uzaktan uzaktann
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?