Doğacak çocuğunun özürlü olduğu söylendi. Sen olsan ne yapardın?

Hamilesin ve kontrole gittiğinde doktor çocuğunun özürlü olduğunu söyledi ama doğurabilirsin dedi.

Peki herşeyi göze alıp bu çocuğu doğurur musun?
Yoksa Allahın verdiği cana kiyip aldırır misint?
Peki beyler sizin görüşünüz nedir?
Doğacak çocuğunun özürlü olduğu söylendi. Sen olsan ne yapardın?
Cevapla