İyi geceleeer, haydi mesajlar buradan gidiyor.
Benim güzeller güzeli kızım, merak etme. Makyaj derdin olmayacak, Annen dünyanın en güzel kadını... 🫠

İyi geceleeer, haydi mesajlar buradan gidiyor.
Benim güzeller güzeli kızım, merak etme. Makyaj derdin olmayacak, Annen dünyanın en güzel kadını... 🫠

Varlığınla benim dünyanın en mutlu insanı olmamı sağladığın için sana çok minnettarım. Bunun karşılığında sana sunabileceklerim; yaşadığım sürece koşulsuz sevgi, huzur ve güven ortamı olabilir. Seni asla ailemin beni yetiştirme anlayışına uygun olmayan yöntemlerle hayata hazırlayacağım. Ve bunun sonucunda hayata karşı çok güçlü, sevgi dolu, saygın, değerli ve özgün bir birey olacaksın. Benim senin Varlığınla şanslı olduğum kadar, sen de en az benim kadar şanslı olacaksın. Çünkü annen bilinçli bir Çocuk Gelişimci. 😎😎😎😅😅😅😅
merak etme annecim seni aynı kendimin klonu gibi çıkarıcam 😂😂😂😂 derken benimkisinin aynı babasının kopyası olması şokunu yaşarmışım hasedimden orta yerimden çatlarmışım 🤣🤣😂
Hahaha :D aman dikkat
Çok güzel mesaj bu gelecekteki kızına 🥹
Güzel kızım sen dünyaya gelme umutlarını kaybet çünkü annen babanı engelledi :D
Engellerim ben 😁
😄😄
Teşekkür ederim 🎈
Ayyy, tam da böyle tatlı bir fotoğrafın altına yazılası bir mesaj!🥰 Benim sevgili minik oğlum ve kızım, büyüyünce ne olmak isterseniz olun, ne hissederseniz hissedin, ben hep yanınızda olacağım. Hayat sizin için hangi yollardan geçerse geçsin, cesaretle yol alın. Dünyayı keşfetmekten, büyük hayaller kurmaktan korkmayın. Unutmayın ki, anneniz her zaman bir telefon uzağınızda olacak 📞💖 Hayat ne kadar zor olsa da, bir gülümseme her şeyi değiştirebilir. Hep gülsün yüzünüz! 😊
"Annelik, pilates topuyla denge çalışmak gibidir; sürekli düşecek gibi olursun ama düşmezsin. 😉"
Cevap
2Cevap
Ben kızıma onu çok sevdiğimi söylemek isterdim tabi ki de
Sevgili çocuklarım , babanızı çok bekledim ahsjdkf 😂😂😂
Aşşkıııım çok seviyorum seni annnneeemm ölürüm sannnnaaa
Sşxödldödö
Not aldığım defterlerim var onları verirdim sadece.. Tek mesajım tüm notlarım olurdu.. Hayat kurtarıcı olduğu kesin..
Ben mektup bırakmak istiyorum. PTT kargo bi kere yapmıştı yine yapılır mı bilmiyorum
Sana sadece yaşama hakkı verdim istediğin gibi değerlendir ❤️❤️❤️❤️
Seni her zaman çok seveceğimi ve arkanda duracağını bilmeni istiyorum
Lütfen gece geç saatlerde ınge diye bağırıp durup anneni üzme emi kızım 😇
Gelecekteki çocuğum nerde kaldın xcxcx
Annişin seni çok sevecekkk wpdldodkowoa
KS' ye üye ol evlat 😃
Akıllı olsun, KS de hesap açsın 😂
Annesinin izinden gitsin 😃 (Benim yani sdfsdf)
Annen seni çok seviyor bir tanem
Hiçbir zaman doğmayacaksın
Gelmiyosun kızım
Geciktiğin için özür dilerim.
Çok tatlı Bi mesaj olmuş
Sen sen ol 😃
Normal doğumla gelme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?