Bebek sahibi olmak istiyorum ama maddi kaygılarım var. Ne önerirsiniz?

Özellikle bebek sahibi olanlara sormak istiyorum. Bu zamanda evet bebek sahibi olmak maddi olarak çok zor. Kendimizi geçindirecek kadar bi gelirimiz var çok kötü değil durumumuz zaten ben de ara ara geçici işlerde çalışıyorum. Ama ya ileride çocuğum bir şey almak istediğinde alamazsam ya da güzel bir ürün çıktığında atıyorum çok kullanışlı faydalı bi oyuncak eğitici bir kitap vs çıktığında alamazsam diye kaygılanıyorum. Ben çocuğuma her şeyin en iyisini almak istiyorum. Hem de kendim için de pratik olsun istiyorum çünkü bebek bakarken ev işi de yapmak zor. En basitinden elekteonik ana kucağı çıkmış çocuk kendisi sallanıyor bu anne için de çok kullanışlı bir şey birazcı pahalı olmasıyla beraber. Eşimle konuştuğumda her şeyin en iyisini alcaz diye bir şey yok diyip benimle asla aynı fikirde değil. Ben zamanında kendime iyi şeyler almışken çocuğumu mahrum edemem kendim de mahrum olmak istemem. İçimde alamadığım şeylerin uktesi kalsın da istemem. Bu konuda nasıl uzlaşabiliyorsunuz.

Bebek sahibi olmak istiyorum ama maddi kaygılarım var. Ne önerirsiniz?
Cevapla