Ailemin hiç çocuğunun olma ihtimali olmaması ve beni 15 sene boyunca beklemeleri🥺?

Ailem çocuk sahibi olmayı çok istemiş ama olmuyormuş 15 senenin sonunda tüp bebekle dünyaya gelmişim ve ailem için o kadar kıymetliyim ki onları çok seviyorum. Sizin aranızda böyle olan var mı çok merak ediyorum ben daha önce böyle bir hikaye duymadım çünkü

Ailemin hiç çocuğunun olma ihtimali olmaması ve beni 15 sene boyunca beklemeleri🥺?
Cevapla