• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Çocuk & Ebeveyn

Çocukluğunuz güzel anılarla mı dolu/kötü anılarla mı?

bosvergitsinn35
bosvergitsinn35 Takip Et
FenomenMaster Yaş: 25
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1122
Yapay Zekaya Sor
Çocukluğunuz güzel anılarla mı dolu/kötü anılarla mı?
Cevapla
Çocuk Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
34 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Maalesef çocukluğum güzel anılarla değil travmalarla dolu. Evde sürekli dayak yiyerek ve ezilerek büyüdüğüm için okul ve arkadaş ortamlarımı da hep zorbalanarak geçirdim. Çocukluk hayatım boyunca sadece annemden sevgi gördüm. Ancak onun yaşadıkları da benimkilerden aşağı değildi. Ciddi bir hastalığa yakalanması ve maalesef benim gibi dayak ve eziyetle geçen bir evliliği olmasından kaynaklı, ona yakın olup yaşadıklarına şahit olmakta o yaşta derdime dert ekledi. 30 yaşıma geldim ama acılarla dolu çocukluğum bir türlü peşimi bırakmadı. Gittiğim bütün psikologlar yaşadığım rahatsızlıkları çocukluk travmalarıma bağladı.

    İşin özü çocukluğumu hiç sevmedim ve sevgiyle de anmadım. Anmayacağım da...

    2
    1 Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      Yaa💔💔🥺

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kötü her istediğimiz alınırdı yapılırdı ama annem babam hep kavga ederdi sinirlendiklsdinde bizi de doverlerdi kardeslerim beni dislardı hep yalnızdım abimde döverdi beni sonra ilk okul öğretmenim çok kötüydü saçlarımdan tutar tahtaya vururdu gerçi herkesi öyle döverdi defalarca yetişkin kişiler tarafından tacize uğradım ergenlik dönemine geldiğim zamanda içimden bir canavar çıktı kavgacı ve nefret dolu birine dönüştum şu an farklı biriyim ama insanları sevmiyorum ve uzak duruyorum yalnızca kendimle ve hayvanlarla vakit geçiriyorum şuana kadar her şey bok gibiydi umarım ilerde güzel günler bekliyordur beni

    1
    0 Yorumla
  • Kulanıcı06
    Kulanıcı06 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    +1 yıl

    Çocukken hep bir yetişkin gibiydim kardeşlerime ben bakardım. Annem genelde işte olurdu. Gerçi hâlâ öyle. Onu çok özlüyorum. Babam ben 12- yaşındayken vefat etdi. Sanırım hiç çocuk olmadım. Şimdi bu yüzden hep daha çok sevgi ve ilgiye ihtiyaç duyuyorum. Genelde dışarı çıkmam odamda hep uyurum annem işte olur kardeşlerim arkadaşlarıyla dışarda. Bilmiyorum aslında mutlu olmaya çalışıyorum ama pek beceremiyorum. 🙂💖

    0
    0 Yorumla
  • Çocukgelişimciiks
    Çocukgelişimciiks Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 26
    +1 yıl

    Kötü anılarla dolu bir yaşantıya maruz kalmadım. Daha doğrusu illa ki aile içerisinde, çevrede kötü anlar yaşanmıştır mühim olan ailenin, çocuğa yansıtmamasıdır. Yaşandıysa bile açıkçası ailem bana hissettirmedi. Bu konuda gerçekten hassas, dikkatli ve bilinçli aileye sahibim çok şükür bana travma olarak geri dönen hiç bir şey olmadı.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

66

Cevap

61

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.

    Çocukluğum kötü anılarla dolu ama iyileri de vardı. mesela kuzenlerle takılmayı dışarıda gezmeyi severdim. sonra onlarla pes kafeye giderdik ya da internet kafeye

    1
    3 Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      Kötü anılar bitti artık önünde biriktireceğin güzel anılar olur umarim

    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      Teşekkür ederim senin de 🙏 :)

    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      🙏🙏

  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl

    her şey çok güzeldi.
    Eksiksiz.

    En büyük şansım İzmir gibi bir yerde , eğitimci ailede doğmuş olmam.

    Fakat malessef şimdikiler için sadece ev bilgisayar internetten ibaret üzülerek söylemem gerekirse.
    Yeğenimi bundan olabildiğimce uzak tutmaya çalışıyorum.
    Ne kadar basarabiliyorum bilmiyorum ama elimden geldigince birşeyler yapmaya çalışıyorum.

    1
    1 Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      Doğru

      Yorumla
  • ayhanist3435
    ayhanist3435 Takip Et
    Guru Yaş: 52 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok güzeldi gecekondu da meyve ağaçlı büyük bir bahçede büyüdüm hayvanlarımızda vardı salça ekmek yedim oyunlarımız vardı komşuluk vardı insanlık vardı hafta sonları komşunun kamyonrtinin arkasında denize giderdik hey gidi günler ya

    2
    5 Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      Huzur

      Yorumla
    • ayhanist3435
      ayhanist3435
      +1 yıl

      Birde 4 kardeş biziz 8 de kuzen vardı yan gecekondu da müthiş ti ya gerçekten de huzurlu günlerdi

      Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      Özendim abiş

      Yorumla
    • ayhanist3435
      ayhanist3435
      +1 yıl

      😇😇😇😇Senin çocuklarin öyle büyür inşallah

      Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      🙏🙏

      Yorumla
  • Sahil06
    Sahil06 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 93%
    +1 yıl

    Paranın değil insanın
    yüz yüze sohbetin komşuluğun arkadaşlıkların sevginin gerçek olduğu ve paylaşmanın manası olan zamanlardı bizim çocukluğumuz. Telefonla tabletle değil saklambaçla birdir birle sokaklarda oynadığımız gök yüzünde uçurtmalarımızın olduğu anamızın babamızın karşısında edeple oturduğumuz çocukluktu bizimki.
    İnsanlar dostluklar aşklar doğaldı.

    1
    0 Yorumla
  • bloormary
    bloormary Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Binbir türlü anım var çocukluğumla ilgili, iyisiyle kötüsüyle mükemmeliyle boktanıyla. Her halt mevcut hem kimin yok ki? Şayet anne baban varsa kardeşlerin varsa büyük küçük farketmez her yaşın getirdiği iyi kötü herseyi herkes yaşıyor zaten bildiğim ve gördüğüm kadarıyla.

    1
    0 Yorumla
  • _ALCHERA_
    _ALCHERA_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Çok güzel anılar da var çok kötüleri de var.
    Kötüleri bilinçaltımın en ücra köşelerine atmışım şimdi farkettim pek aklıma gelmez, ama kötüleri de unutmamak lazım çünkü insanı güçlü tutuyor.

    1
    5 Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • _ALCHERA_
      _ALCHERA_
      +1 yıl

      En azından çocuğuma rehber olabilecek tecrübelerim var diyorum bu da ebevyn olmak konusunda bana özgüven veriyor.🙂

      Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      En önemlisi de o zaten

      Yorumla
    • _ALCHERA_
      _ALCHERA_
      +1 yıl

      Senden de harika bir anne olur o kesin.
      Uzmanlık alanın gibi.🙂

      Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      Evet öyle🎀

      Yorumla
  • Sabrinamabrina
    Sabrinamabrina Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzel anılarım daha fazla. Neşeli, komik, eğlenceli bir çocuktum üç kardeşim olduğu için de yalnızlık çekmedim

    1
    4 Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      Kalabalık ailelere hep özenmişimdir

      Yorumla
    • Sabrinamabrina
      Sabrinamabrina
      +1 yıl

      Küçükken hep kavga ama yaş aldıkça öyle olmuyor😅🥹 güzel gerçekten🙏

      Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      Ne güzel tatlı atışmalar

      Yorumla
    • bloormary
      bloormary
      +1 yıl

      @bosvergitsin35 pişman olmasamda mesela bende hayalini kurmuşumdur tek çocuk olmanın. Ama sonuç olarak baktığımda kalabalık aile olmak çok güzel ne sıkıntı çekerse çeksin insan.

      Yorumla
  • Musti423
    Musti423 Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 87%
    +1 yıl

    Benim kötü geçti. O günleri hatırlamak dahi istemiyorum. Düşündükçe kendime üzülesim var.

    1
    2 Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      Üzücü

      Yorumla
    • Musti423
      Musti423
      +1 yıl

      Bilsen sen de epey canın sıkılırdı, boş ver hatırlamıyım şimdi. Her çocuk aynı şekilde büyümüyor maalesef.

      Yorumla
  • MrConfused
    MrConfused Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 42%
    +1 yıl

    Kötüleri attık en diplere hep güzeller var 😇

    1
    1 Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      Ne güzel

      Yorumla
  • şahinn1
    şahinn1 Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 35%
    +1 yıl

    Çok güzel anılarla dolu oturup anlatsam tüm gün yetmez anlatmaya

    1
    2 Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      Şanslı çocuk. d

      Yorumla
    • şahinn1
      şahinn1
      +1 yıl

      Galiba öyle 😄😄

      Yorumla
  • KaptanTEOnunRüyası
    KaptanTEOnunRüyası Takip Et
    Xper 3 Yaş: 38
    +1 yıl

    ikisindende var şu an düşününce tabi güzel şeyler hatırlıyorum. özellikle okul anıları arkadaşlar akrabalar... sevgililer... ayrılıklar...

    hayat inişler ve çıkışlarla dolu genel olarak herkes acı tatlı şeyleri tatmış olabilir..

    kendinle bir şekilde barışıp yola devam etmek önemli olan bu insanı güçlendiriyor bence devam edebilmek herşeye rağmen...

    kendine zaman tanımalı insan... gerçekler çoğu zaman acı dolu maalesef...

    1
    0 Yorumla
  • Biscolatagirl
    Biscolatagirl Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzel anılarla dolu. Düşündüğümde gülümsetir bazen kahkaha attırır. Özellikle aile fertleri akrabalarla bir araya gelindikçe en çok konuşulur çocukluk anıları💝

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kötü anılar daha fazlaydı maalesef. Gidip çocukluğuma sarıldım yakın zamanda. Geçecek hepsi ve sen çok güçlü bir kadın olacaksın büyüdüğünde dedim.. Gözyaşlarını sildim..

    Şimdi ikimiz de daha iyiyiz..

    1
    0 Yorumla
  • Umudunuyakumutluol
    Umudunuyakumutluol Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayatımın en güzel bölümü çocukluğumdu. Ailem, arkadaşlarım ve yaşadığım çevre ile çok mutluydum.

    2
    0 Yorumla
  • Bahar_555 u
    Bahar_555 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Kötü anılarla dolu.. güzel anılarımda var ama en çokta kötü anılar..

    2
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Daha çok güzel anılar ile dolu. Her zaman en kötü halde bile eğlenmesini bildim ben

    2
    0 Yorumla
  • Lübbetülaynnnn
    Lübbetülaynnnn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzel anılarım kötü anılarıma oranla bir tık ilerde ☺️🥳

    1
    0 Yorumla
  • tıme-traveler
    tıme-traveler Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Annemden ve komşu kadınlardan yediğim terlikleri saymazsak süper geçti.

    1
    0 Yorumla
  • Korıdorlar
    Korıdorlar Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl

    Çocukluğum ve gençliğim çok güzel anılar ile dolu

    1
    0 Yorumla
  • ShadowStalk
    ShadowStalk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 93%
    +1 yıl

    Biraz kötü biraz iyi farklı bir hayatım olsun isterdim ama

    1
    0 Yorumla
  • arascanpolat
    arascanpolat Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    çocukluk çok güzel anılarla dolu ah eski günler ah

    1
    0 Yorumla
  • nergisdsf
    nergisdsf Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Ergenlikten sonram zülumdu
    Öncesi de hep dışarda oyunoynardım

    1
    0 Yorumla
  • AzraaaAslan
    AzraaaAslan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    O kadar güzel anılarım var ki çok özlüyorum o zamanları

    1
    0 Yorumla
  • purplewater75
    purplewater75 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Kötü geçti. Benim her geçen yılım bir öncekini mumla aratıyor.

    1
    0 Yorumla
  • selinnnisteya
    selinnnisteya Takip Et
    Xper 7 Yaş: 20 , eic 77%
    +1 yıl

    Güzel anı olarak 2-3 seyim oldugunu hatirliyorum sadece gerisi cöp ve travmalarla dolu

    1
    0 Yorumla
  • yağmur_yüreklim01
    yağmur_yüreklim01 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Kötü anılarla. Ama iyi anlarım da çok oldu da kötüleri ağır basıyor

    1
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 375 cevap paylaştı.

    Yapmadığım yaramazlık, başima gelmeyen bela kalmadı. Hep güzel anılar ile hatırlarım.

    1
    0 Yorumla
  • PembeninKürküsü
    PembeninKürküsü Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl
    • Her ikisi de şu an ki em kötüsü de çocukluk arkadaşlarımla 7 yabancı gibiyiz
    1
    0 Yorumla
  • _Justimagineit_x
    _Justimagineit_x Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Daha çok güzel kötü anılarda var tabiki ama ağırlık güzel anılarla.

    1
    0 Yorumla
  • SilentWolf
    SilentWolf Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani güzel tarafları da var kötü tarafları daha fazla

    1
    0 Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    Geçmişle herhangi bir bağım yok buna çocukluğum da dahil, ben geleceğe aidim.

    1
    0 Yorumla
  • nireinengel
    nireinengel Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    İyi , kötü ikiside ve o küçük kızı çok özlüyorum şimdi karşımda olsa üzülme bir gün hakettiğin yere varacaksın der sarılırdım

    0
    0 Yorumla
  • Semihh98
    Semihh98 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 485 cevap paylaştı.

    Güzel anılarımı hatırlamayı tercih ediyorum. Öyle çoook kötü bir anım olmadı şükür.

    1
    0 Yorumla
  • Zz___eeyuyy
    Zz___eeyuyy Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 95%
    +1 yıl

    Kötü anılarla dolu maalesef

    2
    1 Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      💔💔

      Yorumla
  • Sonasık24
    Sonasık24 Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Hem ailevi hem de arkadaş ve oyun ortamı olarak güzel anılarla geçti.

    1
    0 Yorumla
  • blondeaddict
    blondeaddict Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 327 cevap paylaştı.

    Güzelle de dolu kötüyle de, çocukluğunuzdan sonra "en çok" eklemeliydin.

    1
    0 Yorumla
  • tenedos u
    tenedos Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 93%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 638 cevap paylaştı.

    Güzeller kötülerden fazla gibi duruyor 😞

    1
    2 Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      Sondaki emoji

      Yorumla
    • tenedos u
      tenedos
      +1 yıl

      Kötülerde var sonuçta 🙃

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bugün hiç güzel anım olmuyor

    Dün şimdiye kıyasla çok güzeldi ama dün de güzel değildi

    Yarınım belirsiz

    0
    0 Yorumla
  • paulrano
    paulrano Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    iyi bir çocukluğunun olması iyi bir geleceğin olmasını sağlar.

    1
    0 Yorumla
  • Sevenbirkalp
    Sevenbirkalp Takip Et
    Xper 3 Yaş: 44
    +1 yıl

    Kötü anılarda var elbet ama güzel bir çocukluk yaşadım😊

    1
    0 Yorumla
  • Aleynaa2003
    Aleynaa2003 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    İyide kötüde var işte

    4
    0 Yorumla
  • SülfürükAsit
    SülfürükAsit Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzel anılar da var kötü anılar da var

    2
    0 Yorumla
  • Kim-Bilir-Belkidee
    Kim-Bilir-Belkidee Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Merhaba,
    İyiden hallice çok şükür diyelim! 😅

    1
    0 Yorumla
  • Process34
    Process34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok güzel anılarım var

    1
    0 Yorumla
  • Tartelette
    Tartelette Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok güzel anılarım var benim

    1
    0 Yorumla
  • Nslem
    Nslem Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok şükür çok güzel anılarla dolu 🙂

    1
    0 Yorumla
  • avcikaan
    avcikaan Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    Ölümle kalım arasındaydı

    1
    0 Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzel anılarım daha çok.

    1
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok şükür hepsi güzeldi

    1
    0 Yorumla
  • thebarbo
    thebarbo Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Fena değil arada hatırlayıp güldüğüm anılarım var

    1
    0 Yorumla
  • proofstriker39
    proofstriker39 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 97%
    +1 yıl

    Hem iyi hem kötü ama geneli iyi güzel

    1
    0 Yorumla
  • Uçanpingu
    Uçanpingu Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Karışık, ikisinden de çok var

    1
    0 Yorumla
  • Zemiyy
    Zemiyy Takip Et
    Bilge Yaş: 21 , eic 97%
    +1 yıl

    Güzel anılarla

    1
    0 Yorumla
  • Gökyüzü242
    Gökyüzü242 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Hem iyi hem kötü desek yalan olmaz:))

    1
    0 Yorumla
  • Nosad
    Nosad Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Maalesef daha çok kötü anilarla

    1
    0 Yorumla
  • Imtomriss
    Imtomriss Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok güzel anılarla dolu

    1
    0 Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 344 cevap paylaştı.

    Muhteşem bir çocukluk dönemi yaşadım.

    2
    0 Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Çok şükür Hayatımın her anı güzelliklerle dolu

    1
    0 Yorumla
  • Sühandan46
    Sühandan46 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok güzeldi. Özlüyorum o zamanları.

    1
    0 Yorumla
  • Cihanmb
    Cihanmb Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 93%
    +1 yıl

    Çok güzel hatıralarım var

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (67)
Devamını Gör(112)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Çocukluğunuz güzel anılarla mı dolu/kötü anılarla mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çocukluğunuz iyi anılarla mı yoksa kötü anılarla mı dolu? 31 cevap verildi
Çocukluğunuza dair anılarınız keyifli mi yoksa hüzünlü mü? 78 cevap verildi
Çocukluğunuzda iz bırakan anılar nelerdi? 36 cevap verildi
Çocukluk anıların nasıl? 5 cevap verildi
Çocukluk anılarınız neler? 8 cevap verildi
Çocuklugunuzda hatirladiginiz güzel anılar nelerdir? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨