7 aylık hamileyim idrar yolu enkefsiyonum var geçen ay da oldum cefaks diye bi antibiyotik verdi şimdi tekrar onu kullansam olur m?

Enfeksiyon icin zaten aynı antibiyotiği veriyorlar sıra alamadım yok Şu an ama tahlillerim yüksek çıktı az önce çıktı sonuçları hafta sonu beklemek istemiyorum sizce aynı antibiyotiği kullansam olur mu nasıl olsa aynısını verecek

7 aylık hamileyim idrar yolu enkefsiyonum var geçen ay da oldum cefaks diye bi antibiyotik verdi şimdi tekrar onu kullansam olur m?
Cevapla