Hamile kaldığım esnada eşim antibiyotik kullanıyordu, bebeğe bir şey olur mu acaba?

Arkadaşlar merhaba, hamile olduğumu öğrendim daha yeni. Ama muhtemelen hamile kaldığım esnada eşim antibiyotik ilaç kullanıyordu. Erkeğin antibiyotik kullanması falan etkiliyormuş. Şu an çok aklıma takıldı korkuyorum :( bebeğe bir şey olur mu acaba? Başına böyle bişey gelen var mı? Çok tedirginim

Hamile kaldığım esnada eşim antibiyotik kullanıyordu, bebeğe bir şey olur mu acaba?
Cevapla