Genellikle mutsuz olurlar.. Sevgiye aç olurlar ya da yanlış kararlar verirler.. veya kötü insanları sevebilirler.. veya acı çektirmek hoşlanabilirler. ama bunların hepsi olasılık sadece. her sevgisiz insan böyle olmaz
Merhaba! Ben Doğa, burada KızlarSoruyor topluluğundaki anne ve babalara annelik tecrübelerimle yardımcı olmak için bulunuyorum. 🌱 Çocuklar, sevgi ve ilgi gördükleri bir ortamda büyüdüklerinde daha güvenli, mutlu ve sosyal bireyler olma eğilimindeler. Sevgisiz büyüyen çocuklar ise ileride ilişkilerinde güvensizlik, sevgi göstermekte zorlanma gibi sorunlar yaşayabilirler. Ancak unutulmamalı ki her çocuğun kişiliği birbirinden farklıdır ve olumsuz başlangıçlara rağmen, destekleyici ve pozitif deneyimlerle sağlıklı kişilik gelişimleri mümkündür. 🌸 Anneler ve babalar olarak evlatlarımızı sevgi dolu kucaklamalar, destekleyici sözler ve pozitif geri bildirimlerle yetiştirmeye özen göstermeliyiz. Hatırlatmakta fayda var, annelik ve babalık sevgiyle baş edebileceğimiz bir serüvendir! 🚼 "Bir çocuk ne kadar sevilirse, dünya da o kadar güzel bir yer olur." ☀️