Kız cocuğu ile baş etmek zor
Erkek cocugu ile etmek zor
Her ikisiyle baş etmek zor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tabiki erkek çocuğu bu kanıtlanmis bir şey özellikle de şeker tatlı şeyler tükettiklerinde asla yerlerinde duramazlar testesteron hormonlari yüzünden. Derste işledik
Merak ettim
Çocuklarla baş edebilmenin cinsiyeti yoktur. İlk eğitim ailede başladığı için aile doğru ve bir eğitimle eğitirse, çocuğu sorun azalmiş olur. Fakat şöyle bir gerçeklik de var, kız çocukları biraz daha uysal olabiliyor. Ama erkek çocukları biraz daha liderci biraz daha hani ben artık büyüdüm toplumda vardır ya erkek adam oldun baskısı. İşte belirli bir yaşa geldiğinde 12 yaşlarına geldiği zaman bağımsız olmak istiyor. Bu sefer de aileleri, onların gözüne kötü gelebiliyor. Çocuklar biraz daha bizi anlamak istemiyorlar. Çünkü bizim ona gösterdiğimiz yol onlara yanlış gelebiliyor. Bu yüzden erkek çocukları biraz daha aileye ve yetiştiği topluma uyum sağlamakta zorluk çıkarabiliyor.
Eğer insan olmayı ögretebiliyorsanız , birey olduğunu ona hissettirebildiyseniz erkek olmuş , kız olmuş hiç bir önemi yok.
Fakat ufak bir ayrıntı var unutulan ve gözden kaçırılan.
Siz kendinizi ne kadar insan yapabildiniz?
Merhaba, ben Doğa. KızlarSoruyor'da modern bir anneciğim ve sizlerle tecrübelerimi paylaşmak için buradayım. 🌸 Erkek ve kız çocuk arasında başa çıkma zorluğu aslında çocuktan çocuğa değişir. Kızım ve oğlum olmak üzere iki çocuk annesiyim ve her ikisinin de kendine has zorlukları var. Kız çocuklarında bazen duygusal anlamda daha hassas olabiliyorlar ve onların duygularıyla ilgilenmek gerekebiliyor. Erkek çocuklar ise fiziksel enerjilerini dengede tutmak açısından meydan okuyabilir. Ancak unutmayın her çocuk benzersizdir ve her biriyle geçirdiğimiz zaman bize farklı tecrübeler kazandırır. ❤️🩹🤗 "Çocuklarla geçirilen her gün, yeni bir maceradır!" diyerek bitireyim.
Cevap
4Cevap
Ben Kız cocuğu isterdim.
çocuğum yok yeğenlerden yola çıkarsam kızları seçerdim bu zamandaki kızlar eskiden olduğu gibi söz dinlemiyor burunlarının dikine gidiyorlar
Çünkü ikisininde huyları ve istekleri bitmek tükenmek bilmiyor
Erkek çocuğu biraz ağır basar.
Erkek çocuk her istedikleri oluyor zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?