Bebeklik ve çocukluk çağı aşılarının yapılmaması tehlikeli midir?

Merhaba.

Elbette biliyorum zorunluluk sebeplerini ama merak ediyorum, bebeklik ve çocukluk çağı aşıları yapılmasa bir zararı olur mu?

Bebeklik ve çocukluk çağı aşılarının yapılmaması tehlikeli midir?
Bebeklik ve çocukluk çağı aşılarının yapılmaması tehlikeli midir?
Cevapla