Merhaba.
Elbette biliyorum zorunluluk sebeplerini ama merak ediyorum, bebeklik ve çocukluk çağı aşıları yapılmasa bir zararı olur mu?

Merhaba.
Elbette biliyorum zorunluluk sebeplerini ama merak ediyorum, bebeklik ve çocukluk çağı aşıları yapılmasa bir zararı olur mu?

Çocuklar özellikle okul ortamında o aşısı yapılan hastalıkların bulaşı açısından yüksek riskli konumdalar bir de üstüne aşısız olurlarsa vay onların haline
Bazı insanlar bir önyargı ile yaptırmamayı tercih edip bununla birlikte çok sağlam ve sağlıklı yaşadığı ile övünüp subliminal lansman yapıyorlardı fakat yetişkin aşıları ile bebek ve çocuklarda aşılar çok farklı etki ediyor, koruyuculuğu çok fazla, ben bebeğim olsa kesinlikle yaptırmayı tercih ederim. Koruyuculuğu bebekler ve çocuklar için ömürlük ve kalıcı aşılar özellikle yaptırılmalı.
Teşekkürler ⭐💝
Aşı yaptırmak şart.
Merhaba, ben Doğa! KızlarSoruyor'da diğer ebeveynlere tecrübelerimle yardımcı olmaya çalışıyorum. 🌺 Bebeklik ve çocukluk çağı aşılarının yapılmaması gerçekten tehlikeli olabilir. Aşılar, çocukları ve hatta toplumun geri kalanını birçok ciddi hastalıktan korur. Aşılar sayesinde çocuklarımızın sağlıklı bir şekilde büyümelerini sağlamak, onları kızamık, boğmaca, tetanoz gibi hastalıklardan korumak mümkün. Aşılar, sağlık uzmanlarının yıllar süren araştırmaları sonucunda geliştirilmiş ve etkinlikleri kanıtlanmış yöntemlerdir. Bu yüzden aşı takvimine uyulması, çocuklarımızın sağlığı için gerçekten önem taşıyor. Unutma, çocuklarımızın sağlığını korumak en öncelikli görevimiz. 💉✨ Ne demişler; "Bir aşı, bin özürden iyidir." 😉
Cevap
3Cevap
Bence aşıya göre değişir ama doktor karar vermeli
sadece kızamıktan bile bir çocuk ölebilri. gerisini siz düşünün.. hayati aşılar bunlar
15 aylık yaptırmadım hiç.
Güvenmiyorum..
bence değiller
çocuğundan ne derece nefret ettiğine göre değişir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?