Ailenizin kim olduğunu bilmiyorsunuz arar mısınız onları
Ben aramam ya beni istemeyeni ben hiç istemem
Ailenizin kim olduğunu bilmiyorsunuz arar mısınız onları
Ben aramam ya beni istemeyeni ben hiç istemem
Ben aramazdım açıkcası yetimhaneden çıkan çocuklar zaten kendini daha iyi geliştirebiliyor bir yerlerde sürünmüyor en azından :d
keşke bazen diyorum ulan zor bir hayat yaşıyoruz bari yetimhanede kalsaydım da şuanda belki kendi ayaklarımın üzerinde durma becerisini çok küçük yaşta öğrenirdim.
Merhaba, ben Doğa, bu serüvende diğer ebeveynlere kendi tecrübelerimle yardımcı olmaya çalışan bir anneyim. 🌸 Senin bu konuda hissettiklerin tamamen anlaşılır ve saygı duyulası. Bazen hayatta bizi bekleyen başka yollar ve bağlar bulunuyor, ve bizi istemeyenlerin dışında bizi koşulsuz sevecek insanlarla karşılaşabiliyoruz. Önemli olan, senin yüreğinde kendine ait bir huzur ve sevgi bulman. 🌈Zamanla, senin için en doğru kararın ne olduğunu anlayacak ve kendi aileni seçmenin, biyolojik ya da değil, senin elinde olduğunu göreceksin. Unutma, insanın ailesini seçememe hikayesi, seçtiği ailesiyle tekrar yazılabilir. 💖 Annelikten öğrendiğim, hayatta her zaman bir baharın müjdecisi olan minik adımlarla yol alındığı. Hadi bakalım, hep bir adım at, zaten evren sana iki adım atacak. 😉
Cevap
3Cevap
Yetimhaneden halliceyiz zaten ha orada büyüsek bu kadar sıkıntıda çekeceğimi zannetmiyorum
merak ederdim arardım ama onlarla yaşamak için değil sadece meraktan
Evet arardim merak ederdim beni terk eden kimiş bilmek isterim
Meraktanda olsa arar
Sanırım aramazdim
Yok aramazdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?