Ertesi gün hapına asla güvenip bir işe kalkışmayın arkadaşlar. Ben şu an 3.5 aylık bebeğimi büyütüyorum onun sayesinde. Benim gibi önlem aldığı halde hamile kalıp çocuk büyüten var mı aranızda 🥲?
Önlem aldığı halde hamile kalıp çocuk büyüten var mı aranızda 🥲?
Hiç sorma bende ertesi gün hapına güvenip hamile kaldım tabii ki de çok istedim bebeğimi dünyaya getirmeyi ve doğurdum pişman değilim.🥰 Ama şu an yine bir kaza olsa net kararım kürtaj yani doğurmayı düşünmüyorum.