1 gun cocuk baktim ve cocuk sahibi olmaktan vazgectim haksiz miyim?

Arkadaşımın 2 tane çocuğuna baktım 1 gün sadece 1 7 aylik 1 2 yaşında o kadar yoruldum ki ev mahvoldu 2 yaşında olan her yeri batırdı küçük olan kucaktan indirdiğim an ağladı normalde çocukları çok severim ama dün o kadar yoruldum ki ben ömrümü böyle geçirebilir miyim bilmiyorum ne çalışmak ne ev isi cocuk bakmak hepsinden zormuş
1 gun cocuk baktim ve cocuk sahibi olmaktan vazgectim haksiz miyim?
Cevapla