Oğlumun doğum gününde kimsenin fotoğraf çekmesini istemiyorum?

Şöyle biz normal fotoğrafçı tuttuk evin içinde olacak annemler kayınvalidemgıl dahil söylemedik sessiz sedasız kendi aramızda Ufak organizasyon ile kutlama yapıp bitecektik ben telefonda konuşurken kayınvalidem duymuş ve tüm akrabaları vb söylemiş annemde o söyledi diye herkese söylemiş ayrıca tüm misafirlere iftar gelecekmiş benim oturma odam bile yok nasıl olacaktı bilmiyorum 70 kare ev 🏡 eşimde bende kızdık sonuçta bize sorsalardı bi 😤 şu an tek istediğim fotoğraf çekmelerini istemiyoruz nasıl yapacağız..
Oğlumun doğum gününde kimsenin fotoğraf çekmesini istemiyorum?
Cevapla