Oğlum için bakıcı tuttuk ama güvenemiyorum, kamera taktırmalı mıyım?

Hamileliğimden itibaren çalışmadım çocuğum 3 yaşına gelene kadar hep ben ilgilendim. Ama artık işe dönmem gerekiyor. Oğlumuz için bakıcı tuttuk ağustosta işe başlayacak. Eşim kamera taktırma konusunda çok ısrarcı. Ona hak veriyorum tabi ama bana güvenli gelmiyor yani ben evimde rahatça uzanırken veya çocuğumu emzirirken evin bir köşesinde beni izleyen bir göz olması beni rahatsız eder. Bu kamera hacklenme olayları beni korkutuyor. Bu yaygın bir şey mi bilmiyorum ama tereddütteyim
Oğlum için bakıcı tuttuk ama güvenemiyorum, kamera taktırmalı mıyım?
Cevapla