Çocuğum için eski eşimle görüşüyorum ve onun yeni esi sürekli tartışma çıkarıyor. Ne yapmalıyım?

5 yaşında bir kızım var eşimle anlaşmalı ayrıldık neden yoktu anlaşamadık kavgasız gürültüsüz arkadaş kaldık birbirimize ayrıldıktan sonra da destek oldu o sonra evlendi düğününe bile gittim kızımla ben artık onu en iyi arkadaşım çocuğumun babası olarak görüyorum daha ötesi yok 1 hafta sonra kızımın doğum günü ailecek yemek yemek istedi ama eşimin yeni eşini istemedi zaten ona kötü davrandığını baabsi olmadığı zamanlar sikistirdigini cs söyledi babasına da söylemiş bu yüzden uzun süredir görüşmedik ama çocuk işte babasını özlemiş doğum gününü birlikte geçirmek istedi babasını aradi konuştu kadin arkadan bağırmaya hakaret etmeye filan başladı kızım ağladı ben aldım telefonu o.. pu karı çocuğunu sen dolduruyorsun kocamı elimden alacaksın vs dedi bende seviyesine inmedim kapattım telefonu aradı sonra eski eşim açmadım ama kızım çok kötü ne yapmalıyım
Çocuğum için eski eşimle görüşüyorum ve onun yeni esi sürekli tartışma çıkarıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla