Ergenlikteki kız kardeşimin saygısızlaşmaya başlaması?

Merhaba,

25 yaşındayım benden 10 yaş küçük kız kardeşim var. Ergenlikten olsa gerek babama ve bana çok saygısız olmaya başladı. Anneme hemen hemen her şeyini anlatır. Direkt konuya geçeyim. Sevgilisi olduğunu anlattı bize ben ve babam içten içe onaylamasamda annemin bırakın ilk tecrübesini yaşasın gibi söylemlerinden dolayı bir şey demedik. Tek dediğimiz şey derslerini unutma. İçten içe kudursamda o çocukla muhabbeti keseceksin falan hiç bir şey demedik. Ama yanımızda çocukla telefonla konuştu güzel bir dille uyardık bir daha yapma diye. Evde konuşmanı istemiyorum dedim. Duyuyorum yani ister istemez kıskanıyorum. Konuşmak istiyorsan köpeği dışarı çıkartırsın o ara konuşursun dedik sürekli sürekli böyle konuşma ulaşılmaz ol biraz dedik diyoruz. hep uygun bir dille uyardık.

ama dün yine aynı şeyi yaptı. Evdeyken konuştu ben de biz sana yapma demedik mi neden yapıyorsun dedim. Off abi yaa nerde konuşcam ben falan filan böyle umursamaz tavır sergilemeye başlayınca çileden çıktım. Baya bağırdım kendisine. Akşam hastaneye gidecekti. Babamı aramış demiş ki baba ben erkek arkadaşımla gideyim mi? Şimdi bir kız çocuğunun babaya ya da abisine bunu söylemesi ne kadar doğru?

annemin kız kardeşim üzerinde etkisi büyük. Genelde onunla paylaşır her şeyi. Dün kız kardeşim yokken annem babam ve ben tartıştık. Annem hata yapsın hep güzel bir dille uyarın kafasında. Bırakın yaşasın kafasında. Ama bazı şeyler batıyor erkek adamız sonuçta. Güzel bir dille uyarı ne kadar ve ergenlikten olduğu için umursamaz saygısız davranışları babamada yapıyor.

ben bunların fotosunu gördüm. Sarılmalı. Kız kardeşim bana hep biz aga gibi takılıyoruz demişti. dün gece ailecek konuşurken kız kardeşime dedim ki sarılmadığınıza emin misiniz? İki üç kere sorunca babamın yanında dedi ki * merak etmeyin. Bunun için bir özür beklerken ağzımdan kaçtı demesini beklerken kendini savunuyor.

Arksdaş çevresi konusunda şöyle; çok çevresi olan bi çocuk değil bir kız arkadaşı vardı kazık yedi ondan okulda yalnız kaldı. Şu anki arkadaşları sahip çıktı okulda. Arkadaş konusunda iyi olabilirler ama sigara içiyorlar. Bu yaşta bir çocuğun sigara içmesine hepimiz üzülürüz yanlış gözle bakarız. Ve kız biraz kaşar. Kardeşimde okulun ilk başlarında bacım diyordu ama şu an arası iyi. Endişelenmemiz normal değil mi?

bu kıza nasıl yaklaşmalıyız bu saygıyı kaybettiköe ben kardeşimden uzaklaşıyorum ve cidden sildim mi bir daha sadece ölümden ölüme görürüm kendisini. Bunu istemiyorum. Ne yapmalıyım

Ergenlikteki kız kardeşimin saygısızlaşmaya başlaması?
Cevapla