Z kuşağından sonraki nesil (Alpha) daha mı kötü yetişecek? Onları ne bekliyor?

Biliyorsunuzdur ama yine de kısaca yazayım bu Z kuşağının aralığını. Kimi kaynaklarda 1997-2012 kimi kaynaklarda ise 1996-2010 arasında doğmuş çocukların nesline Z kuşağı deniliyor. Özellikle 2019-2022 Coronavirus (SARS COV 2) küresel salgını ile birlikte berbat yetiştiler. Peki bir sonraki nesil Alpha sizce daha mı berbat yetişecek? Onları ne bekliyor?

Z kuşağından sonraki nesil (Alpha) daha mı kötü yetişecek? Onları ne bekliyor?
Evet daha kötü yetişecekler
Hayır daha iyi yetişecekler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Z kuşağından sonraki nesil (Alpha) daha mı kötü yetişecek? Onları ne bekliyor?
Cevapla