Sinirle kızdım ondan sonra hizli bir şekilde alip otturdum yatağa azicik sert birşekilde. Neyse eşim geldi çocuk durmuyor tabi eşim aldi çocuğu sert bir şekilde kavrayip yatağina koydu sert bir şekilde ve hırpaladı sus ya artık diye ben şok oldum sonrada oturma odasına yatmaya gitti… bilemiyorum şu an ne yapmam lazim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 738 cevap paylaştı.
u +1 yıl1 yaşındaki çocuktan ne istiyorsunuz? Okurken sinirlendim 😒anne baba olmak kolay değil 30 umda olan ben, ben de uyuyamıyorum kocaman insanim bende uyuyamıyorum 😒o daha bir yaşında sabırlı olun çocuğu hirpamalak nedir sonra o çocuk gece uykusunda bağırır ileri yaşlarda altını ıslatmaya devam eder. Özgüvensiz olur, pısırık olur. Yapmayın al koynuna beraber uyuyun kısık ses tonuyla sarkilar söyleyin... uyuyana kadar mecbursunuz 2 gun gozumu kırpmadigim zamanlarim oldu annelik bu yüzden zor, bu yüzden kutsal...
01 Yorumla
Soran+1 yılİstek attık bir kaç sorum var sana
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılKardeşim sen iyi misin aklında problemin mi var. 1 yaşında ki çocuga vurulmaz, kızılmaz, bagırılmaz. aglıyorsa bir sebebi vardır. Karnı açtır, gazı vardır, altına yapmıştır, belki vucudu agrıyor sürekli yatmaktan, belki başka problemi var. Çok aglıyorsa doktora götür belki başka bir problemi vardır sizin anlayamadıgınız. 1. yaşında ki bebegi hırpalamak nedir ya dalga mı geçiyorsun aklında problemin mi var? Bakamıyorsanız yetiştirme yurduna vermelisiniz, ne demek çocugu hırpalamak , Vucuduna masaj yap biraz ninni söyle uyur, belki çocugu tutmanda biraz sıkıntı vardır üşümüştür belki odasını havalandır. biraz temiz hava alsın, kıyafetlerini degiştir. bu kadar bencil olma senin uykun mu önemli bebegin mi nasıl annesin sen be
06 Yorumla
Soran+1 yılYapiyoeuk zaten bunalrin hepsini birden oldu affedemiyoruz zrn kendimi ama eşim daha garipleşti hiç Sabri kalmadi çocuk Aşi olurken ağlayan adam tuafkaşti
Cevap sahibi+1 yılBence eşin pskologa gitsin tedavi olsun. ya da papatya çayı içsin
Cevap sahibi+1 yılBakmamıyorsanız yetiştirme yurduna verin çocugunuzu ne demek bebege şiddet uygulamak aklını kaybetseydi daha mantıklıydı
Cevap sahibi+1 yılSen neden tepkisiz kaldın. Çaksaydın bürtane suratına
Soran+1 yılKız şiddet yok sadece aldi kucağina hizli birşekilde yatağina kpydu öyle hırlalandi işte çocuk
Soran+1 yılBakamiyoeuz diye bir şey yok çok da iyiZ ilk defa oldu böyle
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 767 cevap paylaştı.
+1 yılBende sinirleniyorum ama eşim asla böyle yapmaz izin vermem. Uyumuyorsa belki diş ağrısı vardır belki uyku saati şaşmıştır belkide uykusu geldiği için uykuya dalamıyordur.. çocuğa kızmak yerine bırakın oynasın yorulunca zaten emer uyur nedir bu sinir öfke.
00 Yorumla
sert bir şekilde çocuğu kaldırıp sert bir şekilde hastaneye götürün ama sert bir şekilde olsun ok. ikinizde yapmamanız gereken şeyi yapmışsınız nasıl bir ebebeynsiniz yazık size
02 Yorumla
Soran+1 yılBen ilk kez yapiyprum bunaldim sinirlerim kaldirmadi ama o aşiri tepki gösterdi ve çocuğu aşiri derece hirpaladi şoktayım boşasammi bilemedim
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
20Cevap
Siz g*rizekalı mısınız? 1 yaşındaki çocuğa sert bir şekilde yok şunu yaptık yok bunu yaptık. Umarım o çocuğun kemiklerinde çatlama, ya da uzuv çıkması vs olmamıştır. Doktora götürün çocuğu, bir şeyi var ki huzursuz diyeceğim ama sizin gibi ebeveynlere sahip başına geleceklerin farkına daha şimdiden varmış, yazık!
25 Yorumla
Soran+1 yılOkadarda değil ya sert bir şekilde dediysem bebeğe göre sert ay sonrasinda oturdum ağladim benim sinirimi bozuldu ilk defa böyle bir şey oldu eşim de ilk kez böyle sert bir tepki verdi ben hala şoktayım :( boşasammi bilemedim yoksa oda bende çocuğumuza çok iyi bakiyoruz ya
Soran+1 yılAşkim bunaldim sinirlerim çok bozuldu aldim tuttup oturttum yatağa ağkadi tabi çocuk ama eşim fazla abarttı bilemedim affedemiyoruz kendimi eşime nasil tepki gösterim onuda bilemedim
Soran+1 yılEvet kendimi af edemiyorum nasil böyle tepki verdim bilmiyorum çok kötüyüm il defa oldu oysa okadar canımı veririm ilgiliyim çoğuma organik beslerim :( eşim neden böyle yapti benden gördü daha fazla tepki verdi çocuğu salladi sert bir şekilde yatağinda koyduktan sonra yatarken çocuk salladi sus artık dite hala şoktayim eşime yarın nasil tepki vermem laizm bilemiyorum ya devami gelirse sizce eşime nasil konuşmam lazim bu olayı
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu paylaşımının ekran görüntüsünü aldım. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ihbar hattına bu iletini göndereceğim... Anonim hesap olduğunda bulunamayağını sanıyorsan büyük bir yanılgı bu. Bakanlık gerek duyarsa soruşturma açar ve İP numaranı KS'den isteyerek bilişim polisi vasıtasıyla bulur... sorun trol'se de bir daha böyle şeyler yazmayacağını öğrenirsin
00 YorumlaSabrı öğrenmeden anne baba olunmaz o cocuk dilini anlamalısın belki bir yeri ağrıyor olabilir canı sıkkın olabilir susmadı mı al yanına oyna zaten yorulunca kendisi uyur ama yaptıklarınızla çocuk büyüdükçe sizden korkar ağlamaktan korkar derdini açamaz
12 Yorumla
Soran+1 yılYa ben artık halim kalmadi öyle birşet oldu ama eşim de ilk kez böyle bir tepki verdi şoktayım boşasammi bilemedim çocuğa nasil davrandi
+1 yılYani senin kızgınlığını artık bunalma halini bı nebze anladimda eşinin yaptığına hiç doğru değil iki dk alsın ilgilensin sen zaten sonrasında uyuturssun çocuk bu bı sıkıntısı olmasa zaten aglaz
00 Yorumla
+1 yılİkinizi de alıp duvara çarpıp bo'kunuzu çıkartmak vardı şimdi. A'mın evlatları ne var çocukla gece kuşu gibi takılsanız, hiç mi uykusuzluk yaşamadınız?
01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru diyorsun ilk defa oldu bu af edemiyorum kendimi /( eşim de bende çocuk Aşi olurken ağlayan insnalwriz ama eşim dahada tuafkaşti çocuk çok sinirli çok ağliyor eşim gicik oldu bu ayağimin altına alirim diyoe ya çok üzgünüm neden böyle oldu eşim
Çok yanlış hareketler. 1 yaşında da olsa psikolojisini ve bilinç altını olumsuz etkiliyorsunuz. Neden ağladığını anlamaya çalışın kızmak yerine.
014 Yorumla
Soran+1 yılİlk defa oldu bu ya kendimi aff edemiyorum sma eşim dahada garipleşti anlam veremiyorum çok üzülüyorum çocuğa Sabri kalmadi
Soran+1 yılAşkim vurma olamdi stn asla ya biri burada cimere şikayet ettim pazartesi çocuğu alsinlarda gör yazdi olur mu öyle bir şey ya /(
Soran+1 yılÇok kötüyüm şu an
Soran+1 yılEvet öyle oldu :(
Soran+1 yılÖyle yapiyoeuk ztn ama eşim tuafkaşti saçma saçma konuşuyor
Soran+1 yılÇok givik oldu diyor alirim ayağimin altına diyoe sacmaliyoe
Soran+1 yılKonuştum bile be benim sözüm geçer evde dinliyor beni konuştum onu la olmaz dedim birtdahs konuşmam seninle dedim kesin göz var eşim çok ilgiliydi herşeylw o ilgileniyordu düzelecek inşallah ya
Umarım soru troldür. Değilse sizin gibi ebeveynler tespit edilip o çocuklar devlet gözetimine alınmalı
02 Yorumla
Soran+1 yılİlk defa oldu bu ya af edemiyorum kendimi
Soran+1 yılÇocuk Aşi olurken bende elimde ağlayan insanlariz ya sma eşimin hiç Sabri kalmadi çocuğa saçma saçma konuşuyor
Çocuk işi sabır işidir, gerekirse kucağında uyutacaksın. Öfkelenmek yok.
131 Yorumla
Soran+1 yılValla çok zor ya sabahdan beri ilgileniyorum bir akşamim vardi oda zehir oldu hadi ben yenik düştüm eşim neden böyle tepki verdi anlamadim şoktatım boşasammi bilemedim
Soran+1 yılÇocuğu hırpaladı
Soran+1 yılTepkisi çok aşiriydi
Soran+1 yılAynen vicdabim çok kötü ztn sinirlerim bozuldu ama eşim neden böyle yapti anlamadim şoktayım boşasammi bilemedim
Soran+1 yılÖylemi dersin küçük çocuğa nasil öyle halti anlam vermiyorum
Soran+1 yılNasıl uyarmam lazim eşimi bilemedim
Soran+1 yılBu durumu nasıl konuşmam laziö eşimle masil uyarmam laizm ya devam ederse çocuğa karşi korkmaya başladim şoku atlatamadan benim yaptiğiida af edemiyorum benden görüp böyle bir tepki verdi oda hemde fazlasiyla
Soran+1 yılSence çocukta travma olur mu bu durum
Soran+1 yılYok aman çocuğa vurmadi
Soran+1 yılTuttu sert bir şekilde tulumundan yatağa yatirdi hafifi sert di ama ondan sonra çocuk yatarken salladi hırpaladi çocuğu:(
Soran+1 yılEvet çok pişmanım ağliyorum sabahdan beri :( ama eşim vakalarım yarın ne yapcak pişman olmuşmu
Soran+1 yılTravma olmamiştir dime çocukta iz birakmişmidir sence yoksa daha küçük hatirlamaz dime
- +1 yıl
Cocuk hatirlamaz d mi ne demek lan... eminim cocuklari istismar edenler de nasilsa bebek hatirlamaz, anlamaz falan diyolardir... olusur tabi... sen el kadar bebege bagir cagir hem de uyudugu yerde anasi babasi tarafindan hirpalansin... guvensiz ve daha huysuz olur simdi... millet nasi buyutuyo lan cocuklari ben anlamiyorum
Soran+1 yılİlk defa oldu bu ya af edemiyorum kendimi ztn
Soran+1 yılYa biri cimere şikayet ettim pazartesi çocuğu alsinlar da gör yazmiş doğrumu bu ya vurma yok bir şey yok
Soran+1 yılBilirler ya burada ismimden cikarirlar
ikinizdende anne baba olmaz. çocuğa şiddet nedir ya? daha 1 yaşında
12 Yorumla
Soran+1 yılNe şiddeti ya şiddet tok sacmalama
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılAteşine bak ağrısı gazı olabilir hani bağırmak değil sarılmak gerek ne iş öyle
02 Yorumla
Soran+1 yılYapiyoruz zaten ama işte iş defa anlık oldu vurma asla yok
- +1 yıl
Hım sen yine de dikkat et canım yani ilk bebek tepkisi bilinmez
Gizli Üye(18-24)+1 yılPazartesi gününü bekleyeceksin cimere sikayette bulundum pazartesi sosyal hizmetlerde gelip o çocuğu ikinizin elinden alsınlar da şiddeti görürsünüz ikinizde
03 Yorumla
Soran+1 yılNe şifdeti ya ilk defa oldu bu kendimi af edemiyorum şiddet falan yok çocuk Aşi olurken bende eşimde ağlayan insanlariz
Soran+1 yılCididmisin sen neden şikayet ediyorsun ya çocuğa gül givi bakiyoeum ya
Cevap sahibi+1 yılÇocuklara hem anne hem baba tarafindan şiddet uygulandığını yazmışsın bende insani görevimi yerine getirip şikayet ettim
+1 yılPsikolojiniz bozuksa cocuk yapmayın arkadaş. Bunalmışmış. Çocuğun ne suçu var 1 yaşında bebek daha o. Yazık be üzüldüm.
00 YorumlaDemekki uykusu yok yanına yat sende uyur oda
05 Yorumla
Soran+1 yılEşimin yaptiği hareket boşamammi lazim bilemedim ya devami gelirse
Soran+1 yılEşim neden böyle bir tepki verdi çok şaşirdim tamam ben yaptim ama ben kontrollü bir şekilde yaptim
Soran+1 yılYa devami gelirse hep böyle yaparsa şoktayım hala bilemedim ya
Gizli Üye(30-35)+1 yılcocuga mi sabriniz yok. yuh artik
cocuk bu aglar. ilk cocuk ondan boylesiniz
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet ilk sabahdan beri çocukla ilgileniyorum sabrım ve gücüm kalmadi hadi ben yenil düştüm eşimin tepkisine şok oldum daha küçük çocuk. Bu ya salladi çocuğu resmen boşasammi bilemedim ya devami gelirse
Cevap sahibi+1 yıluyar boyle yapacaksan sen alma dokunma de
Emzir belki uykusu gelir
021 Yorumla
Soran+1 yılYok işe yaramiyoe artık halim kalmadi ama ben eşimin tepkisini şoktayım boşasammi bilemedim ya devami gelirse
Soran+1 yılÇocuğun hırpaladi 1 yaşinda ya
Soran+1 yılEver var kesin birlerler ama işte birde tepeme cikiyor çocuk vuruyor tirmalito tabi bilmeyerek yapiyor bebek hareketleri bunlarda beni bunaltti tutup yatağa oturttum yeter diye bağirdim sorma yapişip bana gelip durdu bende ittim işte ama yataktayız bir şey olamdi yani ve eşimin böyle abartı tepki vermesini hiç anlamadim o aşiriya kacti boşansammi bilemedim
Soran+1 yılİlk kez oldu bu naşsl yapri anlam bermeiyırj daha bir yaşinda çocuk tamam benden gördü ben ama bunaldim ve abartmadim ama o şiiri fazla yapti sence çocukta travma olmuşmudur ya ve eşime nasil tepki vermem laziö yarın bilemedim
Soran+1 yılKim soğuduöu benden
Soran+1 yılKocamla kacgaliydik soğudum senden dedi bana boşanmadan döndük 1 hafta annesi gildeydi ikna ettim geldi bugin anca şeffaf oldu ve bana yaklaşmaya başladi uzun zaman sorma ama şimdil akşam da bu olay oldu ve ikimizi görmek sitemedi oturma odasina yattı
Soran+1 yılİşte çocukla normal de de oynamiyoe gelemiyor istemiyor hiç çocukla ilgilenmek ama normalde tüm ev illerine yardim ederdi bana bir kadının yaptiği herşeyi eşim yaparsi temizlik konusunda
Soran+1 yılEvet bariştik anca bugin yakınlık gösterdi 1 hafta oldu barişali ve o eve geleli onu birak hiç bir şey yaptirmiyoeuk ona şu an çocukla ev işleriyle ben ilgileniyorum normalde çok yardım ederdi ama yeni baiştiek fiye kendim yapiyoeuk ona rağmen böyle bir tepki vermesi şoktayım
Soran+1 yılSorum pişmamisin diye yo hayir dedi hak etti dedi resmen oda sussun diyor ya çocukla büyük muamelesi yapiyor resmen hiç Sabri yok eşimin sorma dedim git gel Bariş çocukla geldi kucağina aldi öptü falan
Soran+1 yılBiz bariştik arayi düzeltiyoruz bana da iyi oldu ama çocuğa bir garip
+1 yılO çocuğu sizden almak lazım yamyam aile
01 Yorumla
Soran+1 yılSacmalama çok iyiz aslında çok ilgiliyiz benim sinirlerim yoprandi ilk kes oldu ama eşimin yaptiği abartiydi ben şoktayım bala boşasammi bilemedim
+1 yılSiz çocuk yetiştirmeyin, ikiniz de
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİkinizde hasta insanlarsınız jendinize grlin
14 Yorumla
Soran+1 yılİlk defa böyle oldu ya vicdanım çok kötü eşimin böyle yapmasina ayrü şoktayım ya devami gelirse
Soran+1 yılBoşansammi bilemedim
Cevap sahibi+1 yılBi ddaha dokunmasın çocuğa
Soran+1 yılNasıl uyaricam onu
Gizli Üye(18-24)+1 yılYazik la cocuga uzuldum
04 Yorumla
Soran+1 yılBende sonradan çok üzüldüm ya ilk kez oldu :( ama eşim çok abarttı aşiriya kacti ve hala şoktayım
Cevap sahibi+1 yılCevap versene alooo
Soran+1 yılVerdim ya
Cevap sahibi+1 yılLan kocana diorm mk karisi... uzgun oldugunu soyle o da anlamasi lazim
Cocugun bir yeri mi ağrıyor darbe almıştır belki
01 Yorumla
Soran+1 yılİşte 3,5 saat uğraştim ben iyi değildim kendimi af edemiyorum şuna öyle yapmami sert hafif az oturttum yatağa yeter artık dedim bana geldi ittim eşim geldi yatmaya sonra bunun fazlasiyla tepki verdi şoktayım:(
Çocuk & Ebeveyn konusunda 548 cevap paylaştı. niye ebeveyn oldunuz ki siz?
10 Yorumla
+1 yılMaşallah baya ilgilisiniz
04 Yorumla
Soran+1 yılTravma olur mu sence çocukta
- +1 yıl
Olur tabi ki. Yazık
Soran+1 yıl1 yaşinda çocuğa mi
- +1 yıl
Bir yaşında ama hiç gelişim psikolojisi bakmamissin
+1 yılKeşke benda bebek olsam
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDövelimmi
00 Yorumla
+1 yılsaygısız herif
00 Yorumla
+1 yılSabır sabir sabır
00 Yorumla
Devamını Gör(11)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > 1 yaşında çocuğum var, 3 saattir uyutmaya çalışıyorum. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer