Evlilik umudum bitti ama annelik duygusunu tatmak istiyorum ölmeden
Nasıl evlat edinecegim ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz
Evlilik umudum bitti ama annelik duygusunu tatmak istiyorum ölmeden
Nasıl evlat edinecegim ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz
Evli değilseniz çocukta evlat edinemiyorsunuz. Bir kaç arkadaşım yumurta dondurma işlemi yaptırdı. Ama onlarında süreleri varmış tam bilemiyorum açıkçası erkek olduğum için çok kurcalamadım sormadım. Sonra evlenince mi kullanacak yoksa sperm bankası mı vs bilemiyorum. Umarım yine de kısmet diyelim belli olmaz menopoza girmeden inşallah bir gönlünüz birini ister oda sizi ister evlenir çoluk çocuğunuz olur. Kısmet bu işler.
Merhabalar
Çok özel değilse bu yaşa kadar bekar kalmanın bir sebebi var mı ama şunu unutma 45 yaşındasın diye evlenemezsin diye bir kaide yok sen ne iş yapıyorsun sosyal hayatın var mı
Bİlmiyorum. Yardım eden zaten çıktı sanırım. :)
Abla umudunu kesme. Ben 33 yaş hala sürünüyorum. Hayat kısa evet doğrudur anı yaşamak lazım tabi.
Cevap
20Cevap
Çok güzel bir karar vermişsiniz gerçekten.
Kahramanmaraş depreminden sonra biraz araştırmıştım, eskiden 40 yaş sınırı vardı ama kaldırıldı. 30 yaşına girmiş bekalar da artık evlatlık edinebiliyorlar. Yani önünüzde hiç bir engel yok :)
Şöyle bir yer buldum, size çok yardımcı olacaktır.
www.korev.org.tr/p/20/sorularla-evlat-edinme
Teşekkürler
Bence hamilelik duygusunu da yaşaman lazım. Eğer menepoza girmediysen yakışıklı birisi ile ilişki yaşa ve çocuğun olsun
Niye yakışıklı
Çocuk güzel ve tatlı olsun diye. Tipsiz adamın tipsiz çocuğu olur
Evli değilseniz yani bi aile ortamınız yoksa çcocuk vermiyorlar diye biliyorum.
Menopoza girmediyseniz evlilikle sahip olmak en uygunu olur bence
Öncelikle neden evlenmediğinizi öğrenebilir miyim? Kimseye kalbiniz ısınmadı mı? Evlatlık çoçuk edinmeyi düşünür müsünüz?
Yok calismak zorundaydım durumumuz yoktu annem de evlenme evde erkek yok ortada kalırız dedi aklımdan çıkardım. Sonra da zamanla istsemde olmadı yani nasip değilmiş
Üvey de olsa bebeklikten büyütüp annesi olmak istiyorum
Hayır daha yeni karar verdim.
Teşekkür ederim
Evlenmeyi aklımdan çıkardım. Nasip olmuyor
Rabb'im den ne çabuk ümit kesmişiz gün doğmadan neler doğar
Evlat edinmeniz için evli olmalısınız ya da gayrimeşru yapacaksınız
Yani hiç sevgilin olmadı hiç seni gebe bıraksaydı yine yeterdi sana evliliğe gerek yok
Aynı durumdsyiz ben evlendim çocuğum oldu ümitsiz olma sakın canım
Basit bir şey gibi yorum yapanlar varya bakın beddua etmek istemiyorum ama yaşarlar umarım aynı durumu
Olur siz bilirsiniz 🙂
Çıktım yaz
hiç evlendin mi daha once
Hayir
olmazmı ki daha?
Evlenirsen olur ne iş yapıyorsunuz belki olur ümitsiz olma
Evllik dusunuyonmu
Bu ne anne olma aşkıymış milletteki
Ne saçmalıyorsun boş boş konuşma
Tamam
Ama insan kınadığını yaşamadan ölmezmiş.
Girdin mi menopoza
Geç kalmış sayılmazsınn ki evlen yapp
Kedi sahiplen
Kedim var
Evi hayvanat bahçesine mi cebireyim anlamadım köpek sevmiyorum
Ben çocuğuma iyi bakarım
Suriyeli s.. sin seni emi
Evlilik harici o işe girmezdim ben olsam
Neden?
Paran varsa evlenirsin
Tabı cok zor Bı surec ama snlatım
Yolu varsa bizde çocuğumuz olsun istiyoruz
Çocuk yap briyle
Evlen direk çocuk işine başla
Kimle evlenicem
Benim ile mesala
Dalga mı geçiyorsunuz
Neden dalga geçeyim ki
Bilmiyorum bana öyle geldi
Yok gayet ciddi şekilde söyledim
?
Teşekkürler
Gerek yok
Neden
Güvenemedim
Konuşmaya başlayınca fikrin değişe bilir
Neden evlenmedin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?