Evliyim, 3 Tane çocuğum var. Ama bir tane bebek istiyorum.
Sağlık sorunum yok, menapozda da degilim.
Acaba artıları ve eksileri nelerdir?
Evliyim, 3 Tane çocuğum var. Ama bir tane bebek istiyorum.
Sağlık sorunum yok, menapozda da degilim.
Acaba artıları ve eksileri nelerdir?
Beni de annem geç yaşta doğurmuş. Sanırım tansiyonu yükselmiş ve 7 aylık doğmuşum. Annem bir süre hastanede yatmak zorunda kalmış hatta herkes çok korkmuş annem ölecek diye. Sanırım geç yaşta doğurmak biraz riskli.
Cevap
14Cevap
Çocuklarından en büyük olanı evlendir torun sev 👍
saçma
@semaaaa1122 sana ne?
Var çocuğum var ons bile zor yetişiyorum maşallah size
Zor olur bu yaştan sonra , yaş ilerledikçe zorlanmaya başlarsın o 20 iken sen 65 olacaksın zorlanırsın her bakımdan bedensel olmasa da psikolojik
Şartlara göre düşün derim şimdi sana.
Bence boş ver ya düşünsene çocuk 25 sen 70 olacan
Zor olur, çocuk 15 iken srn 60 olacaksın
Düzenli bir seks hayatınız var mı
Yapma sağlıklı depil
Yaşın geçmiş ama
olursunuz umarım.
Eşinde istiyorsa yp neden plmasın
Maşallah
sakın yapma
Nedir cinsiyetlerin çocukların
olursun
Cidden cokmu istiyon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?