Merhabalar Eşim 9 haftalık hamile ve benden tiskin diğini ve gıcık olduğunu söylüyor? bana bi akıl verin lütfen?

Bu durum beni çok yıpratıyor sürekli alttan alıyorum artık son seviyeye geldim, Arkadaşlarımızla buluştuğumuzda herkesle iyi anlaşıyor gülüyor eğleniyor ben konuşunca morali bozuluyor yüzü düşüyor bana ters cevaplar veriyor. bu beni neredeyse cocuğu altırma noktasına kadar getirdi psikojik destek almayı vs düşünüyorum cevrem deki arkadaşlarım daha önce hamile kalmamış kız arkadaşlarım vs bu şekilde hayatını neden karartıyosun diyor ve bu benim iyice aklımı karıştırıyor. Eşimle konuştuğumuzda da Yok duygusal karmaşa yaşıyorum seni sevemiyorum deniyorum ama hormonlar ve duygularım savaşıyor diyor. cidden artık cok yoruldum daha önce başına bu şekilde bi olay gelen var mı eşi hamile olupta

Merhabalar Eşim 9 haftalık hamile ve benden tiskin diğini ve gıcık olduğunu söylüyor? bana bi akıl verin lütfen?
Cevapla